חדשה פה....

noname202

New member
חדשה פה....../images/Emo3.gif

אפשר להצטרף?
בכל אופן אממ...אוהבת שאלונים ו...בעיקר לענות עליהם
אבל אולי יום אחד גמאני אצליח לכתוב אחד נורמלי ואצטרף למעגל הכותבים..
בינתיים..לענות זה כיף! גלי
 
למעלה