חדשה פה.... אפשר להצטרף? בכל אופן אממ...אוהבת שאלונים ו...בעיקר לענות עליהם אבל אולי יום אחד גמאני אצליח לכתוב אחד נורמלי ואצטרף למעגל הכותבים.. בינתיים..לענות זה כיף! גלי