חדשה פה

ש ח ר י ת

New member
חדשה פה../images/Emo142.gif

אני חלק ממשפחה מאד מורכבת. אני נשואה פעם שניה, 3 שנים. יש לי שני ילדים מקסימים מנישואי הקודמים תואר ונפש. התגרשתי מנופצת לרסיסים כשהם היו ממש פעוטות. אחרי 3 שנים לבד, כשבמשך הזמן הפכנו למשפחה קטנה ומאושרת, פגשתי את שמש. אדם ששוה היה בשבילו לשנות את חיינו. לשמש שני בנים משתי מערכות נישואין שונות. נפש (כן, אותו שם...) שהוא ממש בחור גדול וחבר. חוץ מזה יש לנו תינוקת קטנה משותפת-שחר. היחסים מאד משתנים. יש ימים של אידיליה ויש ימים של ברקים ורעמים. האם גם אצלכם זה כל כך הפכפך?
 
ברוכה הבאה

אני מקווה שתהני ותמצאי ענין כמוני לפחות. גם אצלי לא תמיד הכל אותו הדבר. וגם את עצמי אני לא תמיד אוהבת במידה שווה. אני נשואה בשנית .יש לי שני ילדים מנישואיי הראשונים וכך גם לבעלי. במשותף יש לנו עוד שני בנים. למרות שאני חושבת שאנחנו בהחלט משפחה טובה ותומכת-אי אפשר לדבר על "החיים הם נהר שקט ורוגע". אני טוענת שבמשפחה מורכבת החיים הם כמו בכוכב של הנסיך הקטן: יש הר געש קטן ופעיל שתמיד צריך לנקות ולתחזק. וזה לא שאני פסימית. אלא ריאלית. אבל תמצאי כאן קולות הרבה יותר וורודים ממני. אני תמיד מדברת על האהבה הגדולה שלי לבעלי ועל ההשלמה עם ילדיו. אני רואה בהם מחיר שעלי לשלם למען אושרו/אושרי.ומנקודת מוצא זו עלינו לעשות את המיטב. בתחילה בעלי אמר לי שהוא אוהב אותי בגלל ילדיי. ואני אמרתי לו שאני - למרות ילדיו. כיום לא הייתי אומרת דבר כזה כי הנכונות והשקר מתגלים ברספקטיבה של חיינו המשותפים. נדמה לי שקצת הגזמתי ונהייתי כבדה מידי. לילה טוב.
 
שחרית ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

רק שאלה קטנה ,אתם נשואים?קשה היה לי להבין... כן שחרית הגלים גבוהים וישנם ימים שהים סוער וישנם ימים עם דגל לבן,אך אצלי רוב הזמן האדום ברקע.... בהצלחה ונשמח לשתף ולהשתתף לעזור ולהעזר ליל מנוחה
 

ח ד

New member
הי שחרית, ברוכה הבאה!!!

שלום שחרית, ברוכה הבאה, מקווה שתמצאי פה דברים שאת צריכה. כתבתי לך בזה הרגע תגובה ענקית שנמחקה ברגע האחרון (אוףףףףףףףףףף). אחזור ואכתוב לך אותה מאוחר יותר היום (צריך גם לעבוד קצת)
 

ע י ן

New member
ברוכה הבאה שחרית יקירה../images/Emo140.gif

נפלא שפגשת את השמש של חייך
ושחר הקטנה וודאי ממלאה חייכם בשמחה ותקווה... מאוד מקווה שתצמאי כאן עניין ...תשתפי בהפכפכות ...וודאי שגם אצלנו הפכפך - את מכירה מישהו שאצלו הכל ישר ? רופא הילדים שלנו אמר לחד הקרן שלי השבוע : את יודעת אצל מי הכל ישר וחלק ? - אצל מי שלא בעולם הזה. למען האמת אני שמחה בהפכפכות ...
זה סימן שחיים!!! ברוכה המצטרפת ... יום נפלא לכולנו..
 

sugar7

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

גם אני חדשה, רוצה שנהיה חברות? (אחוות ה"ילדות החדשות בכיתה)
 

sugar7

New member
בטח ובטח

קליקות? אני לא מאלה, סתם חשבתי שתהיה סולידריות. ודרך אגב, כמו שכבר אמרתי "עקבתי" אחר הפורום מהתחלה ואני חייבת לומר שנגעת לליבי וכאב לי על מה שעברת עם החורג. חברות?
 
ישששששששששששש

אחלה ,וגם החברות שלי עכשיו חברות שלך? ושלך שלי? באשר לחורג שלי עוד יבוא סיפור בהמשך,הולכים להיות שינויים.
 

sugar7

New member
ואז יהיה לנו: החבר של החברה

של החבר של החברה...? טוב, מה אכפת לי?
 

עלמה2

New member
גמאני רוצה להיות .... מה זה פה ../images/Emo35.gif

המורכבות הזו, שלי שלו שלנו שלכם ו- ק ל י ק ו ת ????????. איזה כרטיס מועדון צריך ?
 

rolan

New member
רגע רגע...../images/Emo124.gif

יש כאן חבירה חדשה.... קודמכל...ברוכה הבאה
גם אני די חדשה וממש ממש שמחה על הצטרפותך
בילוי נעים
 
למעלה