חדשה פה ../images/Emo13.gif
אני מבקרת אצלכם בפורום מפעם לפעם , היום החלטתי לנסות להשתתף. קצת על עצמי- גרושה כמעט שנה (פרודה לפני הגירושין 10 חוד'), היו כמה נסיונות לחזרה אחרי הגט - וכל אחד מהנסיונות רק החריף את הריחוק בנינו ואת המצב שלו עם הילד. יש ליל ילד מקסים בן שנתיים וחצי , וכרגע אני לא עובדת עד סוף החופש. גרה אצל ההורים - ובתקווה למצוא מקום עד סוף החודש. מקווה למצוא פה אנשים במצב דומה לשלי, כי כמו שבטח אתם מבינים בסביבת החברה שיש לי בגילי(22) אני לא ממש מוצאת מישהו שמבין בכלל מה אני עוברת... מקווה שאני אתקבל פה בברכה.. המשך יום טוב לכולם
אני מבקרת אצלכם בפורום מפעם לפעם , היום החלטתי לנסות להשתתף. קצת על עצמי- גרושה כמעט שנה (פרודה לפני הגירושין 10 חוד'), היו כמה נסיונות לחזרה אחרי הגט - וכל אחד מהנסיונות רק החריף את הריחוק בנינו ואת המצב שלו עם הילד. יש ליל ילד מקסים בן שנתיים וחצי , וכרגע אני לא עובדת עד סוף החופש. גרה אצל ההורים - ובתקווה למצוא מקום עד סוף החודש. מקווה למצוא פה אנשים במצב דומה לשלי, כי כמו שבטח אתם מבינים בסביבת החברה שיש לי בגילי(22) אני לא ממש מוצאת מישהו שמבין בכלל מה אני עוברת... מקווה שאני אתקבל פה בברכה.. המשך יום טוב לכולם