חדשה פה

חלומית22

New member
חדשה פה ../images/Emo13.gif

אני מבקרת אצלכם בפורום מפעם לפעם , היום החלטתי לנסות להשתתף. קצת על עצמי- גרושה כמעט שנה (פרודה לפני הגירושין 10 חוד'), היו כמה נסיונות לחזרה אחרי הגט - וכל אחד מהנסיונות רק החריף את הריחוק בנינו ואת המצב שלו עם הילד. יש ליל ילד מקסים בן שנתיים וחצי , וכרגע אני לא עובדת עד סוף החופש. גרה אצל ההורים - ובתקווה למצוא מקום עד סוף החודש. מקווה למצוא פה אנשים במצב דומה לשלי, כי כמו שבטח אתם מבינים בסביבת החברה שיש לי בגילי(22) אני לא ממש מוצאת מישהו שמבין בכלל מה אני עוברת... מקווה שאני אתקבל פה בברכה.. המשך יום טוב לכולם
 

ripeness

New member
היי לך...

אני באמת לא מכיר בני גילך שנמצאים במצבך, אבל מכיר הרבה במצבך שהיו שמחים להיות בגילך
אני מקווה שתמצאי דירה כרצונך וגם קצת נחת. בענין המצב בינו לילדכם, זה הפסד של שניהם, עם כל העצב שיש בזה. עם זאת, אסור לכם להפעיל מניפולציות על גב הילד או בשם טובת הילד, כי זה רק יחמיר את המצב. נסי לנשום עמוק, זה עוזר. בכל אופן, ברוכה הבאה.
 

חלומית22

New member
תודה לך ../images/Emo140.gif

וכמו בטנגו - גם במניפולציות ,צריך 2.... אני משתדלת מהכיוון שלי , אבל הוא מנהל תמלחמות שלו איתי על הגב של הילד... אני יודעת שזה חבל - אין לי הרבה מה לעשות מלבד לנסות לעגל פינות כשאני מדברת עם הילד... ושוב תודה על הקבלת פנים! :)
 

m i c h a l i

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

את מוזמנת להצטרף אלינו בשמחה
אגב, מדוע למהר לעזוב את בית ההורים? האם מבחינה כלכלית תוכלי לעמוד בהוצאות בית בעצמך? מניסיון, זה מאד קשה... אז אולי כדאי לחשוב על זה שוב...
 

חלומית22

New member
קודם כל תודה ../images/Emo140.gif

זה מאוד קשה אבל זה אפשרי ... אני מקווה להצליח לעמוד בזה כי אני לא מסוגלת לגור אצל ההורים יותר- אין לי עזרה מבחינת הילד (לא ממש), מבחינה כלכלית דווקא יש אבל אחרי שחשבתי טוב על היתרונות והחסרונות - אני ממש רוצה לצאת מפה....זה יעשה טוב גם לי וגם לילד... שבת שלום לכולנו ושוב תודה
 

m i c h a l i

New member
אני יודעת....

גם אני הייתי אצל אבא שלי במשך שנתיים וזה לא היה קל... אין ספק שהחופש האישי והפרטיות שלכם חשובה ואינה נמדדת בכסף
שיהיה בהצלחה
ושבת שלום
 

inbalai

New member
WELCOME

מאיפה את בארץ? אפשר בכיף לרכז כמה אמהות/אבות גרושים ולהיפגש מדי פעם. זה מאד עוזר לגוף ולנשמה. מה דעתך?
 
למעלה