חדשה פה בפורום. משתפת. אשמח לתגובות

והתרגלה ליחס אחר ממך.

 
חדשה פה בפורום. משתפת. אשמח לתגובות

יש לי קטנצ'יק בן 3 עם מטפלת משעה 8 עד 5 אחר הצהריים.
המטפלת היא בחורה בת 35 שהיתה הגננת שלו במעון והיא פרשה מהמעון הזה וחיפשה ילד לטפל בו בפרטי בבית שלה. מייד הוצאתי אותו מהמעון ושכרתי את שרותיה כי הבן שלי מטורף עליה. היא גם עשתה עבודה מעולה איתו בשבועות האחרונים. גמילה מחיתולים, אוכל טוב, מתלבש לבד, פחות מתווכח על כל דבר. בקיצור, הוא אצלה רק חודש וחצי וממש התקדמנו יפה בדברים שהיתקשנו בהם קודם. זה הסידור שלי לקיץ.
אבל יש דברים שמפריעים לי...

בשבועות הראשונים הכל היה טוב ואז היא התחילה לבקש ממני לאסוף מוקדם פעמיים בשבוע. לפעמים ב-4 לפעמים ב-3:30. כל פעם יש משהו. תור לרופא, פיזיוטרפיה, סידורים. כל פעם משהו. פתאום שבוע הבא היא רוצה יומיים חופש. אני מבינה שהיא אדם פרטי אבל דיברנו מראש על חופשות והסכמנו (על פי בקשתה) שהיא לוקחת יומיים חופש משך כל הקיץ והיא כבר לקחה 4 ימי חופש עד עכשיו.
בהתחלה הבנתי והסכמתי אבל אני מרגישה מנוצלת. היא מקבלת תשלום גלובלי כל שבוע ואז פתאום "נזכרת" שהיא רוצה חופש.
מצד שני הבן שלי אוהב אותה מאוד והיא ממש מעולה וסבלנית איתו. הוא ילד עם הרבה טמפרמנט ועקשן והיא ממש סבלנית וטובה איתו.
אתמול היה עוד קטע ששבר אותי: ביקשתי ממנה לצחצח לו שיניים אחרי ארוחת צהריים. כשאספתי שאלתי אותה אם היא צחצחה לו והיא אמרה לי שכן. אבל אחרי זה שאלתי את הקטנצ'יק שלי אם הם ציחצחו לו שיניים אחרי ארוחת צהריים והוא אמר שלא. בגדול אני נוטה להאמין לבן שלי למרות שהוא רק בן 3. לא מפריע לי אם היא שכחה לצחצח לו. רק הקטע של ה-(כנראה) שקר.

אני לא בטוחה מה בדיוק לעשות כי מרגיש לי שהיא מנצלת את המצב. הייתי מחזירה למעון אבל הבטחתי לבן שלי שהוא יהיה איתה בביתה ולא במעון משך הקיץ. כל בוקר הוא קם בשמחה בגלל שהוא עוד מעט יראה אותה.
אמרתי לגברת שאם היא צריכה עוד ימי חופש אז לא מתאים לנו כרגע אבל היא התנצלה ואמרה שהיא מצטערת ושהיא לא ידעה שהיא תצטרך כל כך הרבה פזיוטרפיה כי התחיל לכאוב לה הצוואר. היא ביקשה ממני להתחשב במצב. אני לא בטוחה מה לעשות.... לא נח לי עם השעות. ולא נח לי עם זה שהיא מקבלת תשלום על השבוע ואז פתאום מודיעה ביום שלישי שהיא צריכה את יום חמישי חופש. לא מתאים לי שהיא (אולי) שיקרה בקשר לציחצוח. אני מרגישה לא טוב עם זה. דרך אגב, אם הייתי מרגישה שהיא כנה איתי אז כן הייתי נוטה להתחשב אבל ההתנהגות הזאת גורמת לי לחששות בקשר אליה.
לא בטוחה מה לעשות..
 
אני חושבת שאת צריכה לעשות איתה שיחה נוספת...

אולי כדאי לעבור לתשלום לפי שעות ולא גלובאלי ולהסביר לה שאת כן מתחשבת שמצב ואת מאמינה לה בקשר לפזיוטרפיה אבל עם כל הקושי וההבנה, את צריכה מטפלת שתעבוד משעה מסויימת עד שעה מסויימת ואם היא לא יכולה (ולא משנה מה הסיבה) תצטרכי לחפש מישהי אחרת...

אני גם לא מבינה איך היא יכולה להמשיך לקבל תשלום גלובאלי ולא לעמוד בתנאי העבודה..מילא אם היה מדובר בפעם פעמיים אבל אם זה קורה על בסיס שבועי/יומי זה לא בסדר,...
 
האמת שדברתי איתה והיא עצמה הציעה שאם יש ימים

שהיא לוקחת חופש אז שאני לא אשלם לה על הימים האלה.
הקטע הוא שהיא אומרת לי בתחילת השבוע שזה שבוע מלא ואז אני משלמת לה ואז היא משנה את דעתה ולוקחת חופש.
אם אני מורידה מהתשלום של שבוע אחרי זה אז היא מעקמת את הפרצוף ומתחילה לספר לי כמה היא זקוקה עכשיו לכל אגורה. היא מציעה לי שאשלם לה תשלום מלא על השבוע והיא תבוא לנקות לי את הבית או תעשה לי בייביסטר.
כל מני שטויות כאלה. ובסוף לוקחת עוד יום חופש...
בכל זאת מדובר בבן שלי. אני לא רוצה שהיא תשמח לראות אותו ולא תעקם לי את האף כשמדובר בזמן שלה עם הבן שלי....
לא יודעת.... בלגן.
 
הייתי מבהירה שאני לא צריכה שהיא תנקה והמטרה

של העסקה שלה היא לטפל בבן...

אם זה קורה פעם פעמיים הייתי שותקת, אבל אם זה קורה כל הזמן, כל שבוע, הייתי מחליפה אותה...
 

יהלום29

New member
זה מאד לא נפוץ תשלום מראש

רוב השכירים שאני מכירה כולל אותי מקבלים תשלום בסוף החודש על החודש הקודם.
תעברי לשלם לה בסוף השבוע, וככה לא יהיו לך הפתעות. בטוחה שהיא גם תמנע כשתדע שעוד לא קיבלה כסף
 
נפתרה הבעייה לחלוטין. היא לא רוצה יותר לטפל

בבן שלי.
היא שאלה אותי אם זה בסדר שהיא תיקח את רביעי חופש בשביל פזיוטרפיה עם מישהי שמתמחת בטיפול חדשני והמומחית תהיה שם במכון רק באותו יום.
אמרתי לה שאני לא מסכימה לעוד יום חופש אז היא התפטרה. אני חושבת שאפילו הבחנתי בכעס בקול שלה כשדיברנו. אני לא מבינה מה יש לה לכעוס עליי אבל שיהיה. היא גם לא עונה לי כשאני מצלצלת אליה ולא חוזרת אלי.

זה בסדר. הגענו למקום לא כל כך טוב בהעסקה שלה ובסך הכל היא עשתה הרבה טוב לבן שלי והגענו להשגים יפים במספר שבועות.
אז בינתיים הוא איתי. נחזור למעון שבוע הבא ואני חושבת שהם יהיו בהלם ממנו. זה ילד שלא היה מוכן להגמל מטיטולים ואני אביא אותו למעון שבוע הבא עם תחתונים
 

maysher

New member
נשמע שהיא אכן מטפלת טובה אבל כרגע פשוט

לא פנויה להיות מטפלת במשרה מלאה וטרם הפנימה שהיא נמצאת בשוק הפרטי שהוא הרבה פחות גמיש ממה שהיא הייתה רגילה כנראה כגננת עם הרבה שנות ותק והרבה ימי מחלה.
בהצלחה
אגב, יש סיבה שבחרת להוציא את הילד מהגן?
 
בעיקר בגלל הגמילה. הרגשתי שהם לא תומכים

בו במספיק בגמילה מהטיטולים. במעון הרגשתי שהיה להם נח שהוא עם טיטול כי חדר השרותים בקומה למטה. עם הקטנטנים אני מרגישה שהן מעדיפות לא לרדת למטה אלא רק להחליף טיטול.
היה לי ברור שבמסגרת אישית יהיה יותר מוצלח.
ובאמת היה מוצלח. הוא עדיין מפספס די הרבה אבל הוא לא מוכן לשמוע יותר על לשם חיתול כך שאנחנו בדרך הנכונה.
 
לא הייתי מחזירה למעון בשביל 3-4 שבועות שנשארו

(אני לא יודעת מתי יוצאים לחופשה במעונות). אם את מסוגלת לעמוד מבחינת לו"ז העבודה שלך בעוד כמה ימי חופשה או שעות מקוצצות - תשאירי אותה ותבהירי לה שעל ימי חופש מעבר למה שקבעתן מראש תאלצי לנכות משכרה.
וזה שהיא לא מושלמת (מבקשת חופש בהתראה קצרה מראש, שיקרה בנוגע לצחצוח) - קורה. נשמע שכרגע היתרונות עולים על החסרונות. אילו היה מדובר על סידור ארוך טווח הייתי אומרת לך לחפש אלטרנטיבה, אבל רק לקיץ - כדאי לנסות להסתדר אתה.
 
באמת חשבתי גם אני שזה הדבר הנכון לעשות מבחינת

הבן שלי. כל המעברים האלה ממעון למטפלת חזרה למעון - בטוח לא בריא לילד צעיר כל כך. תודה על התשובה.
 
תגובה לא פופולרית*

ודאי אתן תסקלו אותי פה אבל אני חושבת שאת צריכה לסבול בשקט ו"לבלוע" כמה צפרדעים.
אצלנו גם הייתה מטפלת מדהימה שלימדה אותו להתהפך, אחר כך קידמה אותו במוצקים, ואפילו בסוף גמלה אותו מחיתולים באמצעות הפול-אפס. אלא שבנסיבות אחרות משלך, נפרדו דרכנו ולא מצאנו עוד מישהי כזה
וגם ממנה סבלתי מהרבה קטעים אבל לא הייתי מחליפה אותה
 
תגובה לא פופולרית

ודאי אתן תסקלו אותי פה אבל אני חושבת שאת צריכה לסבול בשקט ו"לבלוע" כמה צפרדעים.
אצלנו גם הייתה מטפלת מדהימה שלימדה אותו להתהפך, אחר כך קידמה אותו במוצקים, ואפילו בסוף גמלה אותו מחיתולים באמצעות הפול-אפס. אלא שבנסיבות אחרות משלך, נפרדו דרכנו ולא מצאנו עוד מישהי כזה
וגם ממנה סבלתי מהרבה קטעים אבל לא הייתי מחליפה אותה
 
יש משהו. באמת קשה למצוא אחת שיש כל כך הרבה

התאמה בינה לבין הילד. אני בכלל לא סוקלת אותך על הדעה.
אבל כתבתי כבר למעלה שהיא פתרה לי את הבעייה והתפטרה.
אולי כן הייתי צריכה לתת לה את ימי החופש שביקשה?

גם חשבתי לדבר איתה ואולי שתחזור אפילו ליומיים בשבוע אבל היא לא עונה לי בטלפון ולא חוזרת אליי כבר יומיים, גם לא ל-SMS ששלחתי לה.
כנראה היא כועסת עליי כי מאז שאני מכירה אותה הייתי מקבלת מייד SMS חזרה. אבל תאמיני לי שמבחינת האיזון, בחודש וחצי שהיא עבדה איתי, שילמתי לה על שבוע מלא (פלוס הוצאות, אם היא לקחה אותו לכל מני מקומות שילמתי גם עליו וגם עליה כמובן - כולל ארוחה בחוץ) וקיבלתי בממוצע 4 ימי עבודה בשבוע.
בסוף שבוע שעבר כשהיא עזבה התחבקנו, הילד ואני אפינו לה עוגה והיא התרגשה מזה. חשבתי שזה נגמר בטוב.
היא אפילו הציעה שהיא תהיה הביביסיטר שלו אם נצטרך והסכמתי בהתלהבות.
אני לא מבינה למה היא כועסת
 
למעלה