חדשה מבקשת עזרה

חניאל7

New member
חדשה מבקשת עזרה

אני חמש שנים לוקחת ליריקה זה עוזר לי בתחושת הכאב והשרפה אבל זה פוגע לי בזיכרון השמנה וגם מצב רוח ירוד ובנוסף בזמן האחרון יש לי בצקות והבנתי שזה יכול להיות מהליריקה ,בקשתי מהרופא שלי להחליף לי לסילבתה אבל הבנתי שזה עלול לפגוע בכבד .אני מיואשת ולא יודעת מה לעשות האם אתם יכולים להמליץ לי על כדור שלא יגרום להשמנה ולא לבצקות ,אשמח לקבל תשובה
 
לא מכירה ליריקה באופן אישי

אבל פעם ראשונה שאני שומעת שהיא גורמת להשמנה או לבצקות.

את בטוחה שזו התרופה הזו שבעייתית? אולי את לוקחת עוד תרופות? אולי יש בעיה רפואית אחרת שלא קשורה לפיברו?
ביקשת בדיקות דם מקיפות?

לגבי סימבלתה (וכמעט כל תרופה אחרת, בעצם). כן, ייתכן נזק לכבד. אבל זה נדיר ומדובר במינונים גבוהים וכדומה.
תכל'ס, לא תמצאי כדור שלא יעשה לך תופעות לוואי לכאן או לכאן. אין שומדבר שאת יכולה להכניס לגוף שלך (במיוחד אם זה כימי) שלא יגרום לשום דבר רע.

אבל, וזה אבל גדול, חייבים ללמוד לשקול במקרים האלה תועלת מול הפסד.


וסתם אגב קטן, מעניין למה את חושבת שהליריקה גורמת לך לפגיעה בזיכרון. אצלי אין זיכרון ואני לגמרי ולחלוטין מייחסת את זה לפיברו.


אה, וברוכה הבאה.
 
למעלה