חדשה כאן

seasand1

New member
חדשה כאן

הרבה זמן אני מטיילת לי בין כל הפורומים אבל נתקעתי בפורום הזה.. נראה לי שיש פה אחלה אנשים וממש כיף להיות כאן,אז נעים לי מאוד...והמשך לילה נפלא לכולם.
 

שמים1

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo141.gif

כנראה זה הקסם
שמשך אותך אלינו. לילה טוב
 

seasand1

New member
../images/Emo13.gifיפה לי

חיבוק, לב באמצע הלילה...בזכות זה באמת אלך לישון עם חיוך ומצב רוח טוב. לילה טוב.
 
זהו אי ירוק בים ,מדינה ללא ריבונות

שהדגל של לבן ועלה תאנה עליו לא מסתיר דבר ומארח ברוחב לב וביד פתוחה מקום ללא גבולות או שערים מאופק לאופק רואים הרים ועמקים הניקים שגרים פה מחזיקים תעודת זהות שקופה . ברוכה הבאה טאקי בוקר טוב
 
בוקר טוב וברוכה הבאה../images/Emo141.gif

seasand1 ,אין כלל מידע עליך בכרטיס. מה הכישורים שלך,האם את מתאימה להיות סוכנת ריגול? אני בדיוק מחפש שותפה במישרה מלאה. שלך,גיא007
 

seasand1

New member
ערב נפלא לאהבה ונשיקות ולכולםםם

ושוב איתכם..ולשאלתך אהבה ונשיקות סוכנת ריגול לא נראה לי שאני מתאימה..אבל אם יש לך שאלות אלי כישורים וכאלו...שוט בייבי.
 

jozefin3

New member
../images/Emo140.gifבוקר לך ים1..ואם הגעת לכאן

בטיולך, ונעצרת כאן ......סימן שאת צריכה להיות כאן , ולהנות עם כל הקסומים שפה!!
ברוכה הבאה לקסם
 
בוקר טוב JOZ../images/Emo25.gif

מה נשמע?איפה את מטיילת? איפה החיבוקים? איפה הנשיקות? בואינה השיניים שלי על הבוקר,איך עכשו נקי?
 

jozefin3

New member
../images/Emo25.gif../images/Emo142.gifנשיקות ,איך פיספסת

אותי בשירשור הבוקר טוב
מה לא ראית את הנשיקות
ולא כל דבר אני אספר לך , היכן אני מטיילת?!!
ורק בגלל שאתה סוכן מדופלם , והכל אתה צריך לגלות לבד ..בדרכים לא דרכים שרק אתה מסוגל להם
 
תגידו .............................

גם אני יכולה להצטרף לכאן?
בלונדה כאן טאKילה ליז ליז ומי לא כולם כאן
אז אני כאן וזה מה יש
 
למעלה