חדשה כאן
יש כאן משהי שנתנו לה איקקלומין

rain31

New member
חדשה כאן
יש כאן משהי שנתנו לה איקקלומין

למשך יותר מ-3 חודשים? יש לי שחלות פולצסטיות, לאחר 3 חודשים טיפול באיקקלומין בקשתי מהרופא להתקדם לזריקות.
הוא אמר שרצוי עוד חודשיים ניסיון עם האיקקלומין בשילוב עם גלוקופז' שזו בכלל תרופה לסכרת, אבל היא מטפלת גם בשחלות פולצסטיות...
יש למשהי נסיון עם זה? אני מיואשת. היום קיבלתי מחזור. שוב.
 

WaitingForIt

New member
היי:)

אני אענה לך כאן הפעם:) אני רק בחודש הראשון של נטילת איקקלומין והגבתי טוב אבל כמובן ששאלתי מה הלאה, הוא אמר לי שננסה עד 3 חודשים. אני חושבת (מקריאה באתרים שונים בשפות שונות) שזה הזמן המקובל. אני אבל שאלתי אותן למה, הוא אמר שאם אין הריון ב3 חודשים הראשונים אז צריך להתקדם לטיפל הבא (זריקות גוגנל אף). תראי, הרופא שלך בטח שלא רוצה שתתקדמי כי הוא רופא נשים (תתקני אותי אבל נראה לי שכתבת על זה פעם :)) והטיפול הפוריןת היחידי שהוא יכול לתת זה איקקלומין. רופאי פוריות יכולים לתת לך מרשמים לזריקןת, הזרעות וכו׳.. אז תצטרכי לעבור ממנו:) כמו שכתבתי לך בזמנו, רופא הפוריות שלי (בברלין בגרמניה) אמר שלפי הידע שלו לא נותנים איקקלומין אפילו פעם אחת אם יש בעיית סוכר ואז אפשר להתחיל לעבור ישר לגוגנל. אז הוא עשה לי בדיקת סוכר רצינית (המעסת 100, כמו שעושים בהריון) ושמה התגלה שהערכים שלי מעולים ורק אז יכולתי לקבל ממנו מרשם לאיקקלומין. אני לא הייתי לוקחת איקקלומין במשך כל כך הרבה חודשים.. תעשי אבל מה שנכון לך.. אני גם הייתי מתקדמת לרופא פוריות.. אה, עוד משהו.. רופא הפוריות שלי מתייחס לכל סבב של איקקלומין כבאמת טיפול פוריות אמיתי. למשל קיבלתי תרופה לשחרור הביצית (רגע, איך בכלל שיחררת את הזקיק? הרי הוא לא יכול לתת זריקות! האם בטוח היה לך ביוץ בכלל? ) ולתמיכה בהריון. ועוד בדיקות דם שבוע אחרי הביוץ לבדוק האם צריך עוד תמיכה.. זה גם חשוב! שרופא יתייחס לסבב עם איקקלומין כטיפול פוריות לכל דבר.. שאלתי אבל למה אני צריכה תמיכה, הוא אמר שלפעמים לפוליצטיות יש גם בעיה בגופיף הצהוב הזה.. וצריך לעזור:) בכל מקרה, נדע מחר אחרי בדיקות דם..
 

rain31

New member
היי


את צודקת שפעם כתבתי שאני אצל רופאת נשים והיא זו שנתנה לי איקקלומין לראשונה, זה היה לפני חודשיים. ואז היא נתנה לי הפנייה למרפאת פוריות והגעתי לרופא פוריות. הוא אמור שנהוג 5-6 חודשים טיפול באיקקלומין בשילוב עם גלוקופאז' , אם זה לא עוזר עוברים לשלב הבא. כבר הגעתי אליו אחרי חודש שלא צלח ובקשתי את הזריקה והוא אמר שמעדיף שאנסה עוד חודשיים עם איקקלומין. האמת היא שהוא לא עשה לי מעקב זקיקים שעכשיו אני מבינה שזה לא תקין, אני בדקתי בבית עם בדיקות ביוץ ובכל מקרה אמר לקיים יחסים יום כן יום לא במשך 10 ימים. הוא כן הפנה אותי לעשות פרופיל הורמונלי והעמסת סוכר. ההעמסה שלי גבולית בערכיה, זה לא אומר שאני סכרתית אבל זה מצב שהוא נחשב טרום סוכרתי. טרם חזרתי אליו לאחר ההעמסה, עשיתי אותה רק השבוע.
בגדול היום לאחר מחשבה בנושא החלטתי שהחודש אנסה את האיקקלומין. אם זה לא יקרה החודש, אקח פסק זמן מההורמונים ומהרופא ואפנה לרפואה טבעית ודיקור . כבר יש לי ילדה מהריון טבעי . קצת אחרי הלידה הופר אצלי האיזון ההורמונלי, השחלות נהיו פולצסטיות ועליתי במשקל ... אני חושבת שאם אתאזן בחזרה אוכל להשיג הריון טבעי, כך לפחות אני מקווה. משהו באינטואיציה אומר לי שזה הדבר הנכון לעשות.
תודה על ההתייחסות מאחלת לך המון בהצלחה!! נשמע שהרופא שלך ממש יסודי ומקצועי, הרווחת.
 

WaitingForIt

New member
אז את בכלל לא במעקב


מזה בדיקות ביוץ בבית וסקס 10 ימים? זה סתם!!!! אני מרגישה שנותנים לך איקקלומין כמו סוכריות.. איך את יודעת שבייצת? מתי בייצת? איך הרירית? הרירית שלך יכולה להיות לא מעובה ואז בכלל לא היה לך אף פעם סיכוי קלוש להיכנס להריון.. חייבים לבדוק את זה בדיוק! איקקלומין מדקק רירית.. (ל15 אחוז מהנשים שזה הרבה).. יכולת גם לא לבייץ בכלל כי לא הזרקת את הזריקה לשחרור..זה גם מאוד חשוב! לא סתם נותנים אותה.. אני מציעה לך לקחת באמת הפסקה כמו שאמרת ואז לחפש רופא רציני.. שעושה הכל ״כמו שצריך״.. לא יודעת לגבי אמצעים טבעיים.. אני נסיתי במשך חצי שנה ולא עזר לי כלום..ולע עוד אין בעיות רקע כמו משקל/סוכר/וכו׳.. אני כבר לא ״מאמינה״ בהם.. אבל מצד שני לא היה לי הריון טבעי..
 

WaitingForIt

New member
רציתי להוסיף לגבי בדיקות ביוץ..

מישהי (גרמנייה) שאני עוקבת אחריה בפורומים אחרים, סיפרה איך שהיו לה בדיקות ביוץ חיוביות לחלוטין (של קליר בלו.. אפילו שמה תמונות) וכשהלכה אחרי כמה ימים למעקב זקיקים/בדיקת דם נאמר לה שהיא בכלל לא קרובה לביוץ ולא היה לה שום ביוץ. ואז היה לה אחרי 7 ימים מהבדיקת הביוץ..והכריחו אותה לקחת זריקה לביוץ כי אמרו שהיא לא תבייץ לבד.. חייבים זריקה.. ואז בחודש הבא, אותו סיפור, ואז היא באה למעקב ואמרו לה שיש לה 3 זקיקים באותו הגודל והיא חייבת להימנע מהריון כי זה מסוכן לבריאות שלה! והיא כבר קימפרה יום לפני והרופאה נורא כעסה עליה, ואמרה שלא צריך להתחיל לקמפר מהיום ה10, אלה לחכות לאולטרסאונד. זאת פשוט דוגמא (אמיתית לגמרי!) שמראה כמה זה חשוב להיות במעקב.. אני לא מתנפלת עלייך או מנסה לגרום לך להרגיש רע.. אני פשוט רוצה שתהיי בהריון (תקין ולא עם 4 עוברים)..
 

rain31

New member
איזה מוזר. אני נהגתי לבדוק מהיום ה-10 מתחילת המחזור

בימים הראשונים בכלל אין שום פס שני, רק לקראת היום ה-20 הפס מתחזק והוא בשיאו ממש ביום ה-20 ככה... כך זה היה בשלושת החודשים הקודמים.
 

rain31

New member
גם אני מרגישה ככה.


תראי, לאחר הפעם הראשונה אצל רופא הפוריות חזרתי אליו לאחר חודש (על דעת עצמי אגב, הוא לא אמר לי בכלל לבוא אלא אם אני לא אקבל מחזור ולא בהריון)
הוא בדק לי עובי רירית כ-6 מ"מ אאל"ט ואמר שבייצתי מצד שמאל. בימים אלו אני נוטלת שוב איקקלומין וזו הפעם האחרונה שאני לוקחת אותם. אני לא מאמינה שזה יעבוד גם החודש אבל היות ואתחיל את הדיקור ונתורופטית רק בחודש הבא ואחרי הנסיעה שלנו לחו"ל, החלטתי בכ"ז לקחת כדי לא להרגיש שהחודש פספסתי.
אצלי ללא איקקלומין אין ביוץ וכיוצא מזה גם אין מחזור במשך חודשים ארוכים. זו בעצם תסמונת השחלות הפוליצסטיות. ממה שקראתי לא מדובר בבעיה רצינית .עם תזונה מותאמת ודיקור אפשר להשיג איזון, גם ירידה במשקל מאוד תורמת. כך שההחלטה שלי היא לפנות קודם כל לאיזון הטבעי של גופי. אם אגיע למצב שגופי יתאזן ואקבל מחזור סדיר חודש בחודשו, ועדיין לא אצליח להכנס להריון, אז אפנה כבר לרופא מומחה פרטי כלשהו. אני רואה שדרך הקופה הרופאים לא נותנים טיפול רציני, לא מזמינים למעקב... מבחינתם איקקלומין זה כמו טיק-טק... לפחות זו ההרגשה.
מה שכן, בפעם הזו שהייתי אצלו הוא דווקא אמר לי לקבוע מעקב זקיקים אבל הבעיה שהביוץ נופל בדיוק בזמן שנהיה בחו"ל כך שהחודש המעקב הוא בלתי אפשרי. גם בדיקות ביוץ אני לא מתכוונת לעשות בחו"ל.
 

WaitingForIt

New member
וזאת בדיוק הבעיה..

שהוא לא עושה את העבודה. תקראי באינטרנט איך מתבצע מעקב בעת נטילת איקקלומין. רופא לא יכול להגיד לך אם בייצת על סמך אולטסאונד בלבד, חייבים בגלל זה בדיקות דם.. יום מחזור 20 זה די מאוחר לאיקקלומין ורירית 6 מ״מ זה גם לא הרבה (לי הוא אמר שעדיף מ8 מ״מ) אבל כנראה זה גם בסדר:) אני ממש לא מסכימה עם מה שכתבת: פוליצסטיות (מה שיש לי גם) זאת ממש לא בעיה קלה שאפשר ״לפתור״.. אני גם לא מבייצת כמעט בכלל בעצמי וזה נורא.. ולי בכלל אין מה לעשות עם זה! המשקל שלי בסדר, הסוכר בסדר, בלוטת התריס בסדר, הכל בסדר! אני אישית (!!!!) ממש לא מאמינה בכל האמצעים הטבעיים שציינת.. אני רק ״מאמינה״ שעם טיפול רפואי שנעשה כמו שצריך (מעקב זקיקים, בדיקות דם, טריגר מבייץ ותמיכה אחרי הביוץ) יש סיכוי להריון.. את אף פעם לא עשית ״טיפול מלא״.. והינה כבר לקחת במשך כל כך הרבה חודשים איקקלומין.. שכבר אי אפשר מבחינה בריאותית לקחת אותו יותר.. ואני גם חושבת שאת עושה טעות שאת לוקחת איקקלומין בזמן חופשה, איך את עושה את זה בלי מעקב בכלל? ואם עכשיו יתפתחו לך 5 זקיקים? .. גם אני מתכננת חופשה בספטמבר והרופא אמר לי שנעשה הפסקה (למרות שזה סיפור כי כנראה יעלם לי המחזור ואני אצטרך לקחת הורמונים להביא אותו) כי אין סיכוי שבעולם שהוא יתן לי לקחת איקקלומין בלי השגחה.. זה לא צחוק! את צריכה להחליף רופא אבל גם להחליף את המחשבה שלך שזה סוכריות.. כי (מצטערת להגיד) נשמע שאת בעצמך מתייחסת לזה לא ברצינות.. אני מאחלת לך בהצלחה בטיפולים הטבעיים אבל אם תחזרי לרופא פוריות, תמצאי אחד טוב! חחח..
 

rain31

New member
היי... האם תמיד היו לך שחלות פוליצסטיות?

אצלי זה קרה קצת אחרי הלידה של בתי, לפני כן לא היה לי. כנראה בעקבות עלייה במשקל... בכל אופן אצלי כיוון שכבר הייתי בהריון ספונטני, ישנו הפונטציאל להחזיר את הגוף לאיזון ולמצב הנורמלי. ממה שקראתי באינטרנט על שחלות פולצסטיות יש תזונה מותאמת ודיקורים שונים שעשויים לעזור, אבל שוב, אצל כל אחת כנראה הרקע לבעיה הוא שונה ולכן גם התגובה לטיפולים הינה שונה. אני לא רופאה ולא מתמיירת להיות, אבל זה ממה שקראתי. ולגבי איקקלומין , שוב אני לא מומחית בנושא. נשמע שאת יודעת הרבה יותר ממני בנושא. הרופאים אצלם הייתי עד היום אכן לא עקבו באופן הדוק אך החודש אני הולכת למעקב זקיקים בסוף (החופשה שלנו בוטלה עקב נסיבות משפחתיות) ומקווה שנצליח כל אחת בדרכה להגיע להריון המיוחל. בהצלחה
 

a morph

New member
האם היית במעקב מסודר?

כלומר, האם במקביל לנטילת איקקלומין נעשו מעקבי זקיקים+רמות ההורמונים, ניתנה זריקת טריגר של מבייץ וכו'?
אם כן, מה היה מצב הרירית? בנוסף למה שכתבה קודמתי, איקקלומין לא מומלץ לשימוש לאורך זמן בגלל ההשפעה השלילית שיכולה להיות לו על רירית הרחם.
ואם לא היית במעקב מסודר, זה לא תקין בעליל.
 
למעלה