חדשה-ישנה..[:

חדשה-ישנה..[:

פעם הייתי פה דיי הרבה..לפני שנה ככה..אבל בטח אפחד לא זוכר.. בכל מקרה, עכשיו חזרתי:)
 
ברוכה השבה! ../images/Emo24.gif

מקווה שתישארי בניגוד לרוב אלה שבאים, אומרים שהם חשים ואחרי יומיים עוזבים... אבל את חדשה-ישנה..זה שונה
אני מדברת שטויות כל הזמן..
 
יש צדקתי!!!

אז אני כן קצת מבינה במכושפות..למרות שאני לא רואה את זה באופן סדיר...
 
למעלה