חדשה....וזקוקה לעצה

חדשה....וזקוקה לעצה

טוב אז ככה: יש לי חברה שהכרתי מגיל 0 ובזמן האחרון היה בינינו הרבה ריבים ולא דיברנו הרבה זמן ואז השלמנו...לא מזמן רבנו ממש על שטות אבל לשתינו נמאס אז הפסקנו לדבר. עבר כמעט חודשיים מאז שדיברנו.אני ממש מתגעגעת אליה וממש חבל לי לזרוק קשר כזה ארוך. הבעיה זה שאולי הקשר שלנו לא היה כזה מוצלח, אני תמיד הרגשתי שלה פחות אכפת ממני ושזה היה ברור שאני יהיה שם בשבילה. הרגשתי שרק אני זאתי שמתאמצת בשביל בחברות הזאת....ואז כשסוף סוף דיברתי איתה על זה והיא ממש רצתה להשתנות התחלנו לריב..... שלא תבינו לא נכון היינו חברות ממש קרובות רק שהיה לנו עליות וירידות עם השנים.... עכשיו השאלה זה האם אני צריכה לדבר איתה או לתת לדברים לזרום ולהמשיך הלאה ( לבינתיים החלק הזה לא ממש מצליח)?
 

RayoDeLuz

New member
את יכולה לדבר איתה...

אין לך שומדבר להפסיד כי אם היא בכל זאת מתנהגת ככה ההפסד כולו שלה..!
 

מהממת11

New member
כמו שקרן אמרה...

או שתדברו או שביי ביי. חברות טובות לא מתנהגות ככה,אם יש דבר כזה בכלל חח
 
עצתי אלייך

הייתי מציעה לנתק את הקשר. יש לי חברה, שאולי לא היינו יחד מגיל 0 אבל גם מכיתה ג' זה מכובד
ובשנתיים האחרונות הנתק בנינו הולך וגדל. בהתחלה ניסיתי להלחם בנתק הזה, כי בכל זאת כשאתה מכיר בנאדם כ"כ טוב וכ"כ הרבה זמן אז אתה כבר רגיל לחברתו. העניין הוא שבכל פעם שנפגשנו הרגשתי שכבר אין לי איתה דבר וחצי דבר במשותף ושאני לא נהנית. נכון שהמקרה שלי ושלך מעט שונים, כי את כן מרגישה בחסרונה ולא סתם נחמץ ליבך על קשר שנותק. אבל נשמע שהיחסים ביניכן כבר לא זורמים ושלא נעים לשהות אחת לצד השנייה. אז לנתק את הקשר ולהמשיך הלאה. אם הקשר הזה נועד לקרות, את תמצאי את דרכך בחזרה אליה בנקודה זו או אחרת בחיים. בינתיים- תתרכזי בחברותייך האחרות.
 
.....

אני ממש חושבת שאת צודקת ושאולי עדיף להמשיך הלאה.... גם אני ניסיתי להילחם על הקשר (עד עכשיו פשוט לא דיברנו) ניסית לדבר איתה ואיכשהו הבנתי שהיא לא מעונינת....אני קצת בשוק כי חשבתי שהיה לה אכפת ממני ושהיא בנאדם מספיק הגון בכדי לסיים את זה יפה אבל מסתבר שלא....אני כבר די המשכתי הלאה אבל המחשבה הזאת שאני לא יודעת למה היא לא רוצה לדבר ושכבר לא אכפת לה ממני אוכלת אותי מבפנים..... אני מקווה שאם הזמן ובעזרת השם אני ישכח ממנה והכל יסתדר..
 

yarmanex

New member
עזבי אותה

חברי אמת לא מסוגלים לריב אחד עם השני. הריב הארוך ביותר שהיה לי עם חברי הטובים נמשך מספר שניות!
 

16Avihai

New member
תקשיבי

זה לא הולך ככה גם היא אומרת ניתן לדברים ליזרום הלאה. זה לא יגמר בחיים ככה תיתפסי תמושכות בידים תיתקשרי אליה תגידי לה היום בשעה כך וכך אני מחכה בקפה במיסעדה סתם דוגמה
 
למעלה