חדשה בפורום..

noli4

New member
חדשה בפורום..

שלום לכולן...כ"כ טוב לדעת שיש עוד כמה שעוברים את זה..חבל שלקח לי קצת זמן לגלות.. בכל מקרה,רקע כללי..כרגע אחרי IVF ראשון,החזרה לפני יומיים.יש לי קצת כאבים בבטן תחתונה,נורמלי?? למי שכבר עברה..יש השפעה למנוחה או שעדיף לחזור לשגרה..?אני בינתיים בבית.
 

שישון

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

נורמאלי לחלוטין לחוש כאבים בבטן - לכל נגיעה חודרנית הרחם עשוי להגיב בכיווץ, מה שגם את ודאי אחרי שאיבה. לגבי המנוחה יש רופאים שאומרים שאפשר לחזור למסלול החיים הרגיל, ללכת לעבודה וכו' ויש שממליצים על מנוחה בבית (למשל: באסף הרופא אומרים לנוח שלושה ימים ובאסותא אומרים שלפי מחקרים שהם עשו אין יותר הריונות לאילו שנחו בבית ולכן הם לא אומרים לנשים לנוח), בכל מקרה אני חושבת שכן כדאי להוריד הילוך, גם לשכב כל הזמן זה לא מומלץ אך בהחלט להיות בבית, לתת לגוף לנוח ובעיקר לנפש - ולחשוב מחשבות חיוביות חיוביות! שיהיה בצלחה ועדכני אותנו...
 

noli4

New member
אופטימית

תודה על קבלת הפנים..
אני דווקא מאוד אופטימית,למרות שכל הזמן משדרים לי להנמיך ציפיות... לקח לנו 7 חודשים להגיע לזה למרות שמהתחלה ידעו שרק IVF,אז אני אומרת שעכשיו אנחנו עושים את הצעד הראשון..גם אם אח"כ תהיה עוד צעידה ארוכה,זה שווה הכל...
 
נולי, ברוכה הבאה לביתנו החם../images/Emo82.gif

כאבים הם דבר נורמלי לאחר החזרת עוברים. אני אישית מעדיפה לנוח שלושה ימים ולחזור לעבודה ולחיי שיגרה (עד כמה שזה אפשרי
). בעבר טענו שצריך שבועיים לנוח במיטה, אך היום יש יותר ויותר הריונות מטיפולים בהן הנשים עבדו כרגיל ואיך נועם אוהבת לומר "הכל מותר, חוץ מלאכול זכוכית)
מאחלת לך המון הצלחה
 

רויתאל

New member
גם אני אחרי החזרה ב-ivf ראשון

אני כבר חמישה ימים אחרי, וגם מרגישה כל מיני תחושות בבטן. בנוסף לכך אני כל הזמן רעבה. מאחלת לשתינו בשורות טובות!!!
 

רויתאל

New member
שכחתי להוסיף שחזרתי ישר לעבודה

ההחזרה היתה ביום שישי וביום ראשון כבר הלכתי לעבודה. הדבר היחיד שאני לא עושה זה להרים דברים כבדים ואת הילד.
 

noli4

New member
../images/Emo50.gif

המון הצלחה לשתינו.אני היום חוזרת לעבודה.
 

נועם@בת

New member
ברוכה הבאה לסירה שלנו../images/Emo45.gif

הדלת השניה משמאל מובילה לפורום הריון, אל תהססי להשתמש בה
. תשובות כבר קיבלת, אז נותר רק לאחל בהצלחה.
נועם
 
למעלה