ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif
נורמאלי לחלוטין לחוש כאבים בבטן - לכל נגיעה חודרנית הרחם עשוי להגיב בכיווץ, מה שגם את ודאי אחרי שאיבה. לגבי המנוחה יש רופאים שאומרים שאפשר לחזור למסלול החיים הרגיל, ללכת לעבודה וכו' ויש שממליצים על מנוחה בבית (למשל: באסף הרופא אומרים לנוח שלושה ימים ובאסותא אומרים שלפי מחקרים שהם עשו אין יותר הריונות לאילו שנחו בבית ולכן הם לא אומרים לנשים לנוח), בכל מקרה אני חושבת שכן כדאי להוריד הילוך, גם לשכב כל הזמן זה לא מומלץ אך בהחלט להיות בבית, לתת לגוף לנוח ובעיקר לנפש - ולחשוב מחשבות חיוביות חיוביות! שיהיה בצלחה ועדכני אותנו...