חדשה בפורום

o s h k o s h

New member
חדשה בפורום

שלום לכולן, החלטתי היום להיחשף לאחר חודשיים של צפייה אדוקה בפורום.קודם כל רציתי להגיד לכן שכמתבוננת מהצד הפורום הוא פורום מדהים עם המון מידע שאני לא חושבת שהייתי מסוגלת לקבל מכל מקום אחר כלשהוא,ושהבנות פה מקסימות וכל עידוד שנשלח מפעם לפעם לאחת הבנות שהיתה בדכאון באחד מהשלבים שעברה בדרך אל ההריון המיוחל היה מעודד גם אותיוכל הודעת
היתה משמחת אותי ונותנת תקווה שכל אחת מאיתנו תגיע לזה ובתקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר. אז קצת על עצמי-אני אוטוטו בת 29 נשואה כחצי שנה לאחר 5
חודשי ניסיונות, מקווה שהחודש הוא שלי למרות שלא ממש נראה לי כי אני לא מרגישה שום שינוי כלשהוא (כאילו בכלל לא ניסיתי להיכנס להריון החודש), אם הפעם זה לא יצליח אני אפנה לרופאה שלי ואבקש ממנה הפנייה לפרופיל הורמונלי. זהו זה להפעם מקווה שהשנה החדשה תיזכר כשנה עם הרבה הרבה
.
 

שיגצה

New member
../images/Emo39.gifבוקר טוב וברוכה הבאה!

ובאותה הזדמנות אני רוצה להגיד שלום לכל החדשות שהפציעו ופספסתי אותן. גם אני מנסה כבר חמישה חודשים, והשלב הבא שלי היא התייעצות עם רופא אחרי החודש הבא, אם לא תהיה התקדמות. מאחלת לכולנו "בקרוב אצלנו".
 
ברוכה המצטרפת אלינו ה-../images/Emo82.gif

גם עליי עברו 5 חודשי נסיון החודש הוא השישי ועדיין לא התרחש הביוץ, אז אנחנו צוברים כוחות...אני כבר בדקתי זקיקים והכל תקין רק הביוץ מאוחר מאוד. שיהיה לך המון הצלחה והיקלטות מהירה.
 

o s h k o s h

New member
../images/Emo51.gif ובהצלחה לכולנו!

הלוואי שהשנה החדשה תביא איתה רק בשורות טובות.
 
למעלה