חדשה בפורום

גילי57

New member
חדשה בפורום

שלום בנות, אחרי שנה של ניסיונות, איקאקלומין, והזרעה אחת הגענו להריון המיוחל. אני עכשיו מתחילה שבוע 8, עדיין לא ראיתי דופק (רק שבוע הבא), אבל אני כבר מרגישה את ההריון בכל הגוף. 24 שעות ביממה בחילות, עייפות בלתי נשלטת ותחושה כללית של סמרטוט רצפה. הבחילות מאוד קשות לי ואני מנסה כל מה שאפשר (שקדים, קרקרים, ג'ינג'ר וכו'). אם יש לכם עוד רעיונות, אתן מוזמנות להציע. הבעיה שאני ממש סובלת, ומאוד קשה לי לראות את הצד החיובי בכל העניין. וזאת למרות שחיכיתי תקופה לא מבוטלת להגיע בדיוק לכאן. אני לא רואה את הסוף ומאוד מיואשת מכך שבמקרה הטוב, אני אצטרך לחכות לפחות עוד 5 שבועות כדי שזה יעבור. המצב הפידי מאוד משפיע על המצב הנפשי שלי, ואני לא מצליחה להתחבר לשמחה, מצד אחד, אבל מצד שני, אני כועסת על עצמי, על כך שאני מעיזה בכלל להתבכיין, כאשר יש בנות שמוכנות לסבול עוד הרבה יותר רק כדי להגיע למצב שלי. זהו, רק רציתי לשתף ולשמוע עצות אם יש..... ועוד שאלה קטנה, מישהי מכירה כדורי מציצה הומאופטיים נגד בחילות, בשם cocculine? האם מותר לקחת אותם בהריון? כתוב שזה מתאים לנסיעות וגם לנשים בהריון, אבל הרופא שלי לא מכיר אותן לכן אני חוששת לנסות.
 
גילי יש תרופה בשם ..

"גרבידול" שעשויה מגינגר וויטמין B שמותרים בהריון גם אני סבלתי מאוד 24 שעות בחילות וכל אוכל שאכלתי היקאתי עד היום ואני בשבוע 14 [רק שקצת פחות] חשוב מאוד לשתות הרבה במיוחד מרקים עוזרים ופירות עם הרבה מיץ מבינה כ"כ מה שאת סובלת כי עד היום אני מתלוננת לבעלי בלי סוף מתי זה יתחיל להיות הריון כייפי כפי שחלמתי שיהיה בהצלחה אגב בסופר פארמים יש את התרופה הנ"ל שעשויה מחומרים טיבעיים יונית החיובית
 

גילי57

New member
יונית, זה בדיוק מה שאני מרגישה

מתי ההריון יתחיל להיות החוויה שכולם מספרים עליה. בינתיים זה רק סבל מתמשך. ניסיתי גרבידול, זה לא ממש עוזר, אבל אני אנסה את הטיפ של המרקים והפירות. תודה רבה והמון המון הצלחה. דרך אגב, יש לך מושג האם מותר להשתמש במדבקות? נגד בחילות בנסיעות?
 

גוליגל

New member
קודם כל ברוכה הבאה

מאחלת לך הריון ארוך ותקין. אם אפשר גם עם פחות בחילות - גם טוב. לגבי תרופות ספציפיות לבחילות - אין לי מושג. אבל את יכולה לשאול את המכון הטרטולוגי לגבי כל חומר שאת מוטרדת לגביו (אם מותר או אסור לקחת / להיחשף בהריון), והם יענו לך תשובה שאין מוסמכת ממנה. בהצלחה!
 

adiyyy

New member
שלום גילי

אני מבינה אותך,היום טפו טפו אני בשבוע 19,אבל במשך מספר חודשים הרגשתי זיפת,יסרתי את עצמי על כך שאני מקטרת כשלמעשה אני אמורה לשמוח. הנחמה היא שהכל עובר,בשליש השני מרגישים הרבה יותר טוב. לגבי השאלה הנוספת שלך,ראיתי שענו לך. בהצלחה בכל השלבים.
 
למעלה