חדשה בפורום
שלום
שמחתי לגלות את הפורום ולמצוא סוף סוף קבוצה של אנשים שמבינה לליבי ובעיקר לגופי...
אני מאובחנת עם פיברו כשנה אבל חולה כנראה כבר שנתיים-שלוש. חייבת לציין שברגע שהגעתי לרופא המשפחה עם התלונות הרלוונטיות האבחנה הייתה מאד מהירה. פשוט לי לקח זמן להבין שמשהו לא תקין מעבר למחלות "הרגילות".
וזה משהו שרציתי לשאול לגביו- האם אתן חשות כי מעבר לכאבים והעייפות אתו רגישות יותר לכלל סוגי המחלות והוירוסים? אני בשלוש השנים האחרונות פשוט עוברת ממחלה למחלה- אם זה דלקת בגרון, סינוסטיס כרוני, דלקת ריאות וסתם וירוסים של צינון וכאבי שרירים. רופא המשפחה שלי שאני מאד מעריכה טוען שזה לא קשור לפיברו אבל אני תוהה.
אני לוקחת אלטרול ובגדול מרגישה שיפור בכאבים, מאפשר לי רוב הזמן לתפקד טוב יותר (לפני כן היו ימים שהיה לי אפילו קשה להרים ידיים כדי להסתרק...) אבל זה עדיין לא תפקוד מלא. אני משתדלת לעסוק בפעילות גופנית מתונה ככל שאני מסוגלת ואני סבורה שזה גם עוזר. אני מאמינה מאד בחיבור בין גוף לנפש ובכך שהמצב תלוי הרבה בניהול נכון של החיים אבל זה לא תמיד מתאפשר. יש לי שתי בנות ועבודה די תובענית (שאני אוהבת) ולא תמיד אפשרי להוריד הילוך.
תודה על שאתן משתפות בחוויות שלכן, זה מקל לדעת שאת לא לבד.
שלום
שמחתי לגלות את הפורום ולמצוא סוף סוף קבוצה של אנשים שמבינה לליבי ובעיקר לגופי...
אני מאובחנת עם פיברו כשנה אבל חולה כנראה כבר שנתיים-שלוש. חייבת לציין שברגע שהגעתי לרופא המשפחה עם התלונות הרלוונטיות האבחנה הייתה מאד מהירה. פשוט לי לקח זמן להבין שמשהו לא תקין מעבר למחלות "הרגילות".
וזה משהו שרציתי לשאול לגביו- האם אתן חשות כי מעבר לכאבים והעייפות אתו רגישות יותר לכלל סוגי המחלות והוירוסים? אני בשלוש השנים האחרונות פשוט עוברת ממחלה למחלה- אם זה דלקת בגרון, סינוסטיס כרוני, דלקת ריאות וסתם וירוסים של צינון וכאבי שרירים. רופא המשפחה שלי שאני מאד מעריכה טוען שזה לא קשור לפיברו אבל אני תוהה.
אני לוקחת אלטרול ובגדול מרגישה שיפור בכאבים, מאפשר לי רוב הזמן לתפקד טוב יותר (לפני כן היו ימים שהיה לי אפילו קשה להרים ידיים כדי להסתרק...) אבל זה עדיין לא תפקוד מלא. אני משתדלת לעסוק בפעילות גופנית מתונה ככל שאני מסוגלת ואני סבורה שזה גם עוזר. אני מאמינה מאד בחיבור בין גוף לנפש ובכך שהמצב תלוי הרבה בניהול נכון של החיים אבל זה לא תמיד מתאפשר. יש לי שתי בנות ועבודה די תובענית (שאני אוהבת) ולא תמיד אפשרי להוריד הילוך.
תודה על שאתן משתפות בחוויות שלכן, זה מקל לדעת שאת לא לבד.