טוב, אז ככה
לגבי ברלין - זה נכון שיש יותר דוברי אנגלית במערב, אבל באופן כללי בהתחלה נורא התאכזבתי כמה אנשים לא יודעים אנגלית ועכשיו אני חושבת בכנות שזה למזלי. אני זוכרת שראיתי לפני כמה חודשים "מי רוצה להיות מיליונר" והייתה שם שאלה על מילה ברוסית. אז המתמודדת אמרה - החברה הטלפונית שלי אמורה לדעת רוסית, היא מברנדנבורג. טוב, אז מתקשרים, ויאוך (זה המנחה) שואל אותה "אז את למדת רוסית?" אז היא עונה "הרבה שנים ובלי שום תועלת"

ולגבי קרלוס מריגלה - הייתי במצברוח עצבני, מהפכני ובלתי חושפני כשנרשמתי פעם ראשונה (ר´ גם התיאור שלי). אז נשארתי ככה. אבל להוא בכלל קוראים (כלומר כותבים) Marighella (יען כי הוא ברזילאי) ואני קצת טעיתי באיות.