רציתי להכין ארוחה חגיגית חג השבועות
בקשתי להכין לי ארוחת צהרים חגיגית לחג השבועות לקחתי טונה בשמן סחטתי אותה מהשמן הוספתי ביצה קשה גרדתי את הביצה בפומפיה ,הוספתי וכף מיונז וחופן מלפפון חמוץ קצוץ דק ערבבתי את סלט הטונה הטעים הזה ביד נדיבה ונמרצת הוצאתי פרוסת לחפ שיפון מהמקרר שמתי על מגש את הפרוסה ומרחתי שכבה מן הסלט הזה עליו הוספתי מעט חצילים במיונז ומעט זיתים שחורים כמו פיצה לעצלנים ולשומרי קלוריות בצד חתחתי עגבניה ומלפפון לחתיכות קטנות ארוחה כיד הנסיכה לחגוג ,ארוחת צהרים מיוחדת לחג השבועות חממתי מם לתה צמחים אדום וחמצמץ , שאני אוהבת יצקתי את המים לקנקנן התה , המנתי מעט , הצבע והריח מדהימים וכאשר התחלתי יוצקתי את התה לכוס החרסינה האהוב עלי בחר לו קנקן התה להשמט מידי להתפרק ולהתרסק על השיש כמובן שארוחת הצהרים שלי , המיוחדת ,התכסתה ביהלומים הקנקן העשוי זכוכית דקה ,התרסק ופיסות הזכוכית התפזרו על השיש וכעת אספתי את שרידי הקנקן אל הפח , עימו את ארוחת הצהרים החגיגית ניקיתי את השיש במטבח , הערב יום ששי וצריך בית נקי לכבוד השבת מהמקרר אספתי אלי את מעדן היוגורט הקבוע שלי וכוס מים קרים אוכלת את ארוחת החג שלי מולכם ואני צוחקת על הגרגרנות שלי קלוריות זה בטח לא הוסיף לי , אבל נהנתי להכין את הסעודת חג שלי הבטחתי לעצמי לחזור ולהכין שוב את הפינוק הזה אבל הפעם בלי תה חם , שאוכל לנגוס בפרוסה מעוררת התאבון הזו .