חמוד בדיכאון
New member
חג שמח!!!!!
שלום לכם אנשימים, מה שלומכם? אצלי הכל בסדר אין משהו חדש. קצת עצוב שאני לא יכול להכנס בימים האחרונים, אתם יודעים איך זה, גם לימודים, גם שבת חג והכל. אני נורא מתגעגע אליכם. אני מקווה שיהיה לכולנו חג שמח, אבל שיהיה באמת שמח. לפחות חג אחד נרגיש בסדר. אוהב אותכם מאוד שלכם ה``חמוד``<מאושר עם עצב>
שלום לכם אנשימים, מה שלומכם? אצלי הכל בסדר אין משהו חדש. קצת עצוב שאני לא יכול להכנס בימים האחרונים, אתם יודעים איך זה, גם לימודים, גם שבת חג והכל. אני נורא מתגעגע אליכם. אני מקווה שיהיה לכולנו חג שמח, אבל שיהיה באמת שמח. לפחות חג אחד נרגיש בסדר. אוהב אותכם מאוד שלכם ה``חמוד``<מאושר עם עצב>