חג שמח!!!!!

חג שמח!!!!!

שלום לכם אנשימים, מה שלומכם? אצלי הכל בסדר אין משהו חדש. קצת עצוב שאני לא יכול להכנס בימים האחרונים, אתם יודעים איך זה, גם לימודים, גם שבת חג והכל. אני נורא מתגעגע אליכם. אני מקווה שיהיה לכולנו חג שמח, אבל שיהיה באמת שמח. לפחות חג אחד נרגיש בסדר. אוהב אותכם מאוד שלכם ה``חמוד``<מאושר עם עצב>
 
חמוד-בדכאון חג שמח אחי היקר

אנחנו מתגעגעים אליך נשמה, וכל התירוצים לא מתקבלים :))) טוב נו ברוח החגים יש קבלה והבנה. מצטרפת לתקווה שלך, שהרע כבר יהיה מאחורינו ושיהיה כבר חג שמח לכולם. אל תשכח להשאיר לי מהעוגת גבינה, מחכה לה ולא וירטואלית:))))) שמתי את הקומקום על האש-ויש קפה אז..... באהבה רחל-נשמה
 
וואו חמודי השארת אותי המומה

מי היה מאמין שכבר לפני כניסת החג תתיצב בביתי עם העוגה. הוכחת לי שאתה גבר של מעשים, וכשאתה מחליט לעשות משהו אתה גם מבצע. מקווה שהדבר הבא שתחליט, זה להשיג את האושר, ואין לי ספק שתצליח. המון תודה על העוגה, מאוד טעימה, וגם אמא מוסרת חג שמח לכל המשפחה. באהבה רחל-נשמה נ.ב. תזכור לתת לי מספר טלפון שלך-כי בעצם אין לי:))))
 
רחל.....:)

זה מה שנקרא רגעים קטנים של אושר, גם שלך, גם שלי, גם של אמא שלך, וגם של אבא שלי :) אני כ``כ שמח לשמוע שזה עשה לך טוב. אני גם המום שעשיתי את זה. שיהיה לך בתאבון :) :) :) שלך ה``חמוד``<אוהב אותך>
 

Cherry Spikyyy

New member
הערת שוליים

סתם רציתי להגיד שלקרוא הודעות כאלו מחמם את הלב למרות שאין לי מושג על מה מדובר.. :)
 
אני יסביר לך :)

דיברתי עם רחל, וסיפרתי לה שאמא שלי הכינה הרבה עוגות גבינה. היא אמרה שהיא רוצה אחד, ואמרתי לה אין בעיה, אני יביא לך במוצאי החג. אחרי חצי שעה בערך התקשרתי אליה שאלתי אותה איפה היא גרה, ובאתי אליה הביתה עם אבא שלי,(הוא רק היה נהג) והבאתי לה עוגת גבינה. היית צריך לראות איזה חיוך של אושר היה לכולם על הפנים :) שלכם ה``חמוד``<מאושר>
 
האושר הוא גדול מאוד ולמה?

כי בזכותך יקירי, נגרמה לי בביתי הרגשת חג. בזכות ההפתעה שלך , והודעתך שאתה בדרך אלי תוך חצי שעה, נאלצתי להפרד מהפיג`מה של הבוקר, עם כל תחושת המועקה בלב, שליוותה אותי במהלך היום, להתקלח וללבוש בגדי חג, כן להרגיש למרות השיגרתיות בחיי, שהיום קצת שונה. ועוד לאכול עוגה טעימה עם כוס קפה. אחי היקר-שם בשמיים נרשמה לך ולמשפחתך היקרה, מצווה נעלה. מקווה שיגיע מהר חופשת הקיץ, ותהיה פנוי לבקר , ביקורים ארוכים יותר, ואוכל לארח אותך בכיף, ולא ביקור חטוף. אוהבת רחל-נשמה
 
אתה כזה חמוווווווודדדדד

יוווווווווווווווו אתה פשוט מקסימוש!!!! מה להגיד? אתה באמת הילד המוצלח במשפחה
 

האבודה

New member
איזה מתוק!

חמוד אתה כזה מתוק, איזה נחמד זה בטח היה לעשות למישהו טוב על הלב. הלוואי עליי. הלוואי וכולם יהיו כמוך. מאוד מעריכה אותך... ומחכה שנדבר. שלך האבודה<שמתה על עוגת גבינה>
 
למעלה