אכן, כזה הוא היה ../images/Emo6.gif ../images/Emo104.gif
בערב חג עשיתי ספתח לעבודתי בצפון, עם דוכן טיפולים באירועי היישוב. בחג פיקנקנו (איך זה בתור פועל חדש?) בחורשה קרוב לבית עכשיו צריך לנוח קצת ו... לעבודה!! עם התחלת הפעלת הקליניקה, ולצד הרצון להפעיל את הסלון עם קבוצות בתוך חודש לכל היותר, נראה שהמון דברים יצטרכו להשתנות בבית, בעיקר בנושא זמנים. עד היום, הייתי זמינה ליהונתן 100% החל מהשעה 19:00. גם כשהייתי עסוקה עם טלפונים יכולתי לחבק, להכין מים לאמבטיה או להגיש אוכל. אני אצטרך להיות יצירתית וממוקדת יותר, יהונתן יצטרך לשתף פעולה, ולשנות חלק מהרגליו כדי לאפשר לי לעבוד. החג הזה היה אולי סמל בשבילי התחלת החזרה לעצמאות כלכלית שכל כך חסרה לי מקווה שגם אתם נהניתם,