חג שבועות שמח לכולם

חג שבועות שמח לכולם../images/Emo174.gif../images/Emo172.gif../images/Emo171.gif

כולם עכשיו בארוחות חגיגיות משפחתיות או חברתיות ורק אני לבד עם
שכבר מזמן ישנים
. היות ושני הגוזלים שלי רגילים לישון לכל המאוחר בשעה 20:30 ואחרת הם מתחילים לדבר סינית ולנג'ס בטירוף, ימי שישי שלי וערבי חג עוברים בבדידות נוראית. כידוע בקיץ שבת נכנסת מאוחר וארוחת השבת/חג מתחילה רק בסביבות 20:30 , כך שאין שום מצב להגיע איתם. היות וחמי וחמתי דתיים, כל ערבי השבת והחג מתקיימים אצלהם ובעלי ומתן הולכים ואני לבד עם הקטנים הישנים. ניסיתי פעם לבוא עם צור ועוז והתוצאה היתה - אחד על אמא מילל, השני על אבא מילל ואף אחד לא נהנה. סליחה על ההשתפכות אבל בינתיים לא שמח לי. מקווה שגם זה יעבור עם הגיל (עד החתונה....). ולסיום משהו אופטימי:
היום, בפעם הראשונה מאז הקטנים נולדו, צור גרם לי הרבה נחת בארוחת הצהריים ואכל לאט ויפה ספגטי ברוטב, גזר מבושל וקציצת עוף (חתיכות קטנות הונחו לפניו אחת אחרי השנייה והוא לקח לבדו, הכניס לפה ואכל) - שמנתי 5 ק' מהנחת. כדי לא לקפח אוסיף, שגם עוז השתתף בספגטי ובקציצה ואח"כ מנה שלמה של מרק טחון עם עוף. כ"כ התגאתי בהם היום (עוד רגע קטן אבל משמעותי של אושר)
חג שמח לכולם
 
אביבית...

גם עמית ורוני רגילים לישון בשעה קבועה (20:00) ובדר"כ אחרי השעה הזאת הם מתחרפנים. בימים שבהם אנחנו רוצים לצאת אנחנו דואגים שישנו צהריים עד שעה מאוחרת יותר מבד"כ וזה בד"כ עוזר. כשהם היו קטנים יותר גם אנחנו נשארנו בבית אבל כמו שאומרים - הגיל עושה את שלו. והנה כבר יש לך הוכחה שהם גדלו ולו במעט - הם אוכלים כ"כ יפה וגורמים לאמא להשמין מנחת. שיהיה לכם ולכולנו חג שבועות שמח!
 

אילונה2

New member
אביבית יקירתי!

חג שמח (למרות הבדידות) וכל הכבוד לעוז וצור האכלנים היפיופים! חזרנו לפני כחצי שעה מארוחת חג משפחתית מצומצמת. הילדים כבר ישנים, הבעל כבר מנקר ואני מחפשת מה לעשות עם עצמי (ישנתי צהריים ואני לא כ"כ עייפה). רוצה ללכת לרקוד?
מה אתם עושים מחר?
 
ללכת לרקוד? לא נראה לי ../images/Emo4.gif

אני כבר די סמרטוט (נו כדי להעביר את הבדידות רקדתי עם המגב ומגוון סמרטוטים
לפחות הבית נקי
) לגבי מחר - אני שוקלת שתי אופציות - פיקניק ביער קדימה - לפי המלצתה של אוזי או להכיר לקטנים את חוף הים. בכל מקרה אני לא מאמינה שנצא לפני ארוחת הצהריים של הקטנים (אני צריכה לראות כדי להאמין שהם באמת אוכלים אוכל). אם בא לך נדבר מחר ב
(לא לפני 11:00 חחחחחחח).
 

טובית 27

New member
חג שמח

חזרנו לפני רבע שעה מהוריי. הילדים מאוד נהנו , אכלו פשטידות וגבינות ולקינוח עוגת בסקוויטים. כרגע הם נרדמו ואני מקווה שיקומו מאוחר. לילה טוב וחג שמח לכולם.
 

אילונה2

New member
לא כיף איתך!!!

פיקניק - לא נראה לי, כבר שבועיים רצוף אנחנו בפקניק בשבת וזה קצת מעייף. חוף הים - יכול להיות נחמד. תהיה לקטנים הזדמנות ללבוש את בגדי הים החדשים שלהם. נראה מה יביא איתו הבוקר (אבל באמת לא לפני 11:00)
 

Agata

New member
אילונה... הפרויקט הבא: קמפינג עם

לינת שטח באוהל! (אחרי שבועיים בחוץ) אביבית, בעוד שבוע אני אקטר לך על בדידות, אבל בינתיים מקווה שהגברים שלך כבר חזרו! חג שמח מתוקות! חגית
 

אילונה2

New member
רגע, רגע, רגע - עד כאן!!

אני - לינת שטח באוהל - בלי כלים סניטריים צמודים -
תני לי קודם להתאושש מכמויות הג'יפה של השבועיים האחרונים!
 

אוזי2

New member
אביבית זה עובר, הם יגדלו והכל יהיה

בסדר. גם אצלי זה היה כך, הם היו נרדמים לי ב-20.00 ואם לא הם היו משתגעים לי. אז נשארנו בבית. מקסימום חמתי היתה באה אלינו עם הסירים. אבל מגיל שנה וחצי הרגלתי אותם לישון יותר זמן בצהרים והם יכולים למשוך עד 10 ואנחנו יכולים לנסוע. מאוד שמחה לשמוע שהזאטוטים אוכלים כל כך יפה
 

טובית 27

New member
../images/Emo1.gifאביבית - אצלנו ../images/Emo1.gif../images/Emo1.gif

אצלי הילדים כול יום קמים בשעה 14:00 בצהריים. היום וגם בימי שישי הם מחזקים עד 23:00 בלי שום בעיה. וברגע שנכנסים הביתה הם פשוט נשפכים.
 
אביבית

אז למה הם לא נשארים איתך בבית? אי אפשר לעשות ארוחת ערב חגיגית רק אבא אמא ומתן? לא יפה. גם אביגיל ואיתמר צריכים לישון לפני שמונה ואנחנו תמיד בבית בערבי שבתות. מי שרוצה שיטרח ויגיע אלינו ואם לא אנחנו בעצמנו משפחה. אבל, שבת אחת היה בר מצוה לאחיין של שמעון והחלטתי לא לנסוע. שמעון נסע עם הבנים ונשארתי לבד. וכדגי לא להיות עצובה הזמנתי חברה רווקה, והיה לנו ערב טוב נורא ביחד.
 

mirisss

New member
../images/Emo24.gifאביבית יקירתי

אני כל כך מבינה את הקטע הזה של לא ללכת מראש עם הילדים בגלל הקושי, גם אני תמיד ויתרתי על כל מיני ארועים כי ידעתי שיהיה מאוד קשה, אז שולחת לך מכאן המון המון,
ים, ומבטיחה לך שהחלק הקשה הזה עובר, ואוטוטו תוכלי לקחת אותם לכל מקום ומאוד להנות. אצלי הערב חג היה נחמד אנחנו והמשפחה של מיכל עשינו אצלי על האש, כן על האש לא אכלנו גבינות היה מאודדדד נחמד, ישבנו אחריי שהשכבנו את הילדים עד 0200 בלילה, שתינו וצחקנו. היום בבוקר בועז הלך עם ימית, מירב, ודנה לים, אני נשארתי עם ארי יש לו חום, ואחריי שהוא חזר, אני הלכתי לים לבד עם חברות והיה כייף ורגוע, חזרתי ב 17:00 התקלחתי והלכתי לישון עד, 19:00 בועז היה עם דנה וארי. בקיצור חבל שלא כל שבועיים אין יום חופש באמצע השבוע, מאחלת לכולם לילה שקט וטוב, מירי.
 
למעלה