חג עצמאות שמח!
D DiscoCat New member 29/4/04 #6 ../images/Emo59.gifשלומי הגמל מככב על הדסקטופ שלי... אחלה תמונה, כל הכבוד אני גם מתעניין בצילום ויש לי אופימפוס E20 רק חבל שאין לי זמן כל כך בשביל זה. מדי פעם אני נכנס לפה ומשדרג את הדסקטופ שלי באיזה תמונה...
../images/Emo59.gifשלומי הגמל מככב על הדסקטופ שלי... אחלה תמונה, כל הכבוד אני גם מתעניין בצילום ויש לי אופימפוס E20 רק חבל שאין לי זמן כל כך בשביל זה. מדי פעם אני נכנס לפה ומשדרג את הדסקטופ שלי באיזה תמונה...
E einat-z New member 30/4/04 #7 צילום הזיקוקין מצויין הוא מצווין כי כללת בפריים יותר מזיקוק אחד, כי הצבעים חיים ומגוּוָנים, כי הזיקוקין ממלאים את הפריים יפה. אחלה!
צילום הזיקוקין מצויין הוא מצווין כי כללת בפריים יותר מזיקוק אחד, כי הצבעים חיים ומגוּוָנים, כי הזיקוקין ממלאים את הפריים יפה. אחלה!