חג עצמאות שמח!

DiscoCat

New member
../images/Emo59.gifשלומי הגמל

מככב על הדסקטופ שלי... אחלה תמונה, כל הכבוד
אני גם מתעניין בצילום ויש לי אופימפוס E20 רק חבל שאין לי זמן כל כך בשביל זה. מדי פעם אני נכנס לפה ומשדרג את הדסקטופ שלי באיזה תמונה...
 

geostant

New member
2 תמונות המקרו של גמל השלמה

ממש נהדרות ! תפיסה טובה וזווית נהדרת
 

einat-z

New member
צילום הזיקוקין מצויין

הוא מצווין כי כללת בפריים יותר מזיקוק אחד, כי הצבעים חיים ומגוּוָנים, כי הזיקוקין ממלאים את הפריים יפה. אחלה!
 
למעלה