חג חנוכה שמח!

i am crush

New member
חג חנוכה שמח!

חג חנוכה שמח לכל מי שבפורום!!!!! שתהנו מהחופש ותנצלו כמה שאתם יכולים... כי הוא נגמר מהר... עצה קטנה: למי שיש עבודות, ש.ב ומבחנים להתכונן אליהם שיתחיל כבר עכשיו ולא ישאיר לרגע האחרון(כמוני) כי זה מאוד חבל וזה מעצבן וקשה לעשות הכל ביום החרון של החופש...אני אומרת כי אני יודעת איך זה! כמה חבל שאני לא מיישמת את זה... טוב בכלאופן, המסר העיקרי הוא חנוכה שמח!!!!
ותאכלו הרבה
זה טעים ביחוד עם ריבה! ואז מה אם זה משמין? אל תתחילו לספור קלוריות וכל השטויות האלה כמו כל האנורקסיות... אלה שרזות-שחושבות שהן שמנות- זה דפוק! אני מתחילה להיסחף אז אז אני אפסיק עכשיו... ולמי ששכח, שוב, המסר העיקרי זה חנוכה שמח! (יש לי דז'ה וו...)
 
על *החרון-האחרון* מה זה אמור להיות

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 

i am crush

New member
זה תיקון...

בהודעה שכתבתי-הראשונה-כתבתי בטעות החרון במקום האחרון אז תיקנתי את זה....
 
למעלה