רואה רחוק-רואה שקוף
New member
חגית 22222222222222222
אני התאשכנזתי? משום מה, המון זמן לא שוחחנו(אולי כי הרבה זמן לא נכנסתי???....) אבל בכל אופן,אני בבת-ים מחר(כן, שכרתי טנק וחידשתי את קולקציית השכפ``צים שלי...) סתם קיצר אחותי, תמשיכי להצחיק אותי(אני נזכר בימים כשאני הייתי בגילך....) אין לי הרבה מה לכתוב לך, מספיק לי רק לשלוח הודעה אלייך, אפילו שכולה תהיה כתובה ב בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה אהבלה-אופס- בלה בלה
אני התאשכנזתי? משום מה, המון זמן לא שוחחנו(אולי כי הרבה זמן לא נכנסתי???....) אבל בכל אופן,אני בבת-ים מחר(כן, שכרתי טנק וחידשתי את קולקציית השכפ``צים שלי...) סתם קיצר אחותי, תמשיכי להצחיק אותי(אני נזכר בימים כשאני הייתי בגילך....) אין לי הרבה מה לכתוב לך, מספיק לי רק לשלוח הודעה אלייך, אפילו שכולה תהיה כתובה ב בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה אהבלה-אופס- בלה בלה