חגית 22222222222222222

חגית 22222222222222222



אני התאשכנזתי? משום מה, המון זמן לא שוחחנו(אולי כי הרבה זמן לא נכנסתי???....) אבל בכל אופן,אני בבת-ים מחר(כן, שכרתי טנק וחידשתי את קולקציית השכפ``צים שלי...) סתם קיצר אחותי, תמשיכי להצחיק אותי(אני נזכר בימים כשאני הייתי בגילך....) אין לי הרבה מה לכתוב לך, מספיק לי רק לשלוח הודעה אלייך, אפילו שכולה תהיה כתובה ב בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה אהבלה-אופס- בלה בלה
 

hagit 22

New member
באתייייייייייייייייי



יו איזה תולעת אתה מה אתה עושה מחר בבת-ים? >בטח בא לשכור איזה רוצח שכיר> לאן נעלמת מהצ`אט אוףףףףףףף תחזור כבר יש לי ביה``ס מחר צריכה ללכת לישון יאללה ביי ``אבא`` <תישמע אתהממש גדול ממני בהרבה> נ.ב בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
 
למעלה