חגיגות השבוע
כן, כולנו יודעים כי בשבעה ימים הקרובים קורים שני דברים שמאוד קשורים אחד לשני 1. הפינה ההזויה מסיימת 5 חודשי כתיבה 2. לירון עוזבת. אז בשביל לציין את השבוע, הכנתי קליפ של ג'ון, אמנם לא הכנסתי התייחסות מיוחדת ללירון (כן, אני מצטערת על זה, אבל אני מנסה להנהיג כאן שיוויון לכל הבנות והבנים, העיקר שאת יודעת למה ולמי הכנתי את זה, לא?) אבל זה מוקדש לה ולפרידה שלה מהמחשב (כן, ההתמכרות כואבת...חחחח) ומשמיעת בונג' בכל זמן שהיא רק תרצה, הגיע הזמן לגלות את החיים האמיתיים- מקומות שאם תשימו בון ג'ובי בMP ומישהו יקלוט אתכם אתם תאלצו לסבול את השאלה הרשמית של בון ג'ובי: "מה? הוא לא מת??" גררררררר....... אה, חדשות טובות, אני מקבלת בקרוב את 2 הדיסקים של ריצ'י, אני רק צריכה ללכת לאסוף אותם... אז אני מתחדשת, הנה הקליפ, מקווה שתאהבו... יש שם המון המון המון המון ג'ון... אז איך אפשר לא?!!! http://www.youtube.com/watch?v=nqjM3NQ35uY
כן, כולנו יודעים כי בשבעה ימים הקרובים קורים שני דברים שמאוד קשורים אחד לשני 1. הפינה ההזויה מסיימת 5 חודשי כתיבה 2. לירון עוזבת. אז בשביל לציין את השבוע, הכנתי קליפ של ג'ון, אמנם לא הכנסתי התייחסות מיוחדת ללירון (כן, אני מצטערת על זה, אבל אני מנסה להנהיג כאן שיוויון לכל הבנות והבנים, העיקר שאת יודעת למה ולמי הכנתי את זה, לא?) אבל זה מוקדש לה ולפרידה שלה מהמחשב (כן, ההתמכרות כואבת...חחחח) ומשמיעת בונג' בכל זמן שהיא רק תרצה, הגיע הזמן לגלות את החיים האמיתיים- מקומות שאם תשימו בון ג'ובי בMP ומישהו יקלוט אתכם אתם תאלצו לסבול את השאלה הרשמית של בון ג'ובי: "מה? הוא לא מת??" גררררררר....... אה, חדשות טובות, אני מקבלת בקרוב את 2 הדיסקים של ריצ'י, אני רק צריכה ללכת לאסוף אותם... אז אני מתחדשת, הנה הקליפ, מקווה שתאהבו... יש שם המון המון המון המון ג'ון... אז איך אפשר לא?!!! http://www.youtube.com/watch?v=nqjM3NQ35uY