Full Of Holes
New member
חבר שנשר מהלימודים...
טוב, אז ככה..יש לי חבר כבר שלושה חודשים ואני מאוד מאוד מאוד אוהבת אותו..
. אחרי פסח הוא פרש מהבצפר..אל תגידו לי להכריח אותו לחזור ללמוד כי שום דבר לא יעזור...כבר ניסיתי הכל. וזה רק יגרום לריבים..הוא בן 17(י"א), ואחרי שהוא פרש הוא עובד כל יום עם בני דודים שלו בהעברת סחורה.. אז ככה..הבעיה היא, איך לספר להורים שלי? ההורים שלי מאוד מאוד דואגים לעניינים של לימודים ואני בטוחה שהם לא יקבלו אותו יפה בגלל שהוא פרש. למרות שאמא שלי כבר מכירה אותו, אבל אבא שלי לא..אמא שלי לא יודעת שהוא פרש. איך הם יגיבו?..אני יודעת שאני צריכה להוכיח את עצמי בעניין של הלימודים ולהראות להם שאני לא מתדרדרת בגללו..ואני עובדת על זה כבר.. אבל מה עושים? איך מספרים? מתי כדאי?
טוב, אז ככה..יש לי חבר כבר שלושה חודשים ואני מאוד מאוד מאוד אוהבת אותו..