חבר חדש בפורום חולה מוזיקה יוונית,במיוחד קזאגידיס,אנגלופולוס,ודיוניסיו
P pikchu New member 26/10/03 #1 חבר חדש בפורום חולה מוזיקה יוונית,במיוחד קזאגידיס,אנגלופולוס,ודיוניסיו
1 12אניהיא New member 26/10/03 #4 pikchu ברוך הבא ../images/Emo140.gif אתה גם מאלה שאוהבים את המשולש...כמוני! מאמינה שבאמת תהנה כאן.