חבר`ה.למה לעזאזל-
העבודות להכפלת קו נהריה קריות עדיין לא התחילו?זה משגע אותי.הפרוייקט כבר אושר במחוזית מזמן! למישהו פה יש איש קשר ברכבת שיוכל לענות לנו?
חבר`ה.למה לעזאזל-
העבודות להכפלת קו נהריה קריות עדיין לא התחילו?זה משגע אותי.הפרוייקט כבר אושר במחוזית מזמן! למישהו פה יש איש קשר ברכבת שיוכל לענות לנו?
למיטב ידיעתי יש שתי סיבות
1. בית-קברות באזור המפגש עם כביש עכו-כרמיאל שמונע את הקמת הגשר התוכנן, כמו כל עבודה אחרת. 2. התנגדויות של שבי-ציון שלא רוצים מסילה כפולה בתוך היישוב.
למיטב ידיעתי יש שתי סיבות
1. בית-קברות באזור המפגש עם כביש עכו-כרמיאל שמונע את הקמת הגשר התוכנן, כמו כל עבודה אחרת. 2. התנגדויות של שבי-ציון שלא רוצים מסילה כפולה בתוך היישוב.
למיטב ידיעתי יש שתי סיבות
1. בית-קברות באזור המפגש עם כביש עכו-כרמיאל שמונע את הקמת הגשר התוכנן, כמו כל עבודה אחרת. 2. התנגדויות של שבי-ציון שלא רוצים מסילה כפולה בתוך היישוב.
חבר`ה.למה לעזאזל-
העבודות להכפלת קו נהריה קריות עדיין לא התחילו?זה משגע אותי.הפרוייקט כבר אושר במחוזית מזמן! למישהו פה יש איש קשר ברכבת שיוכל לענות לנו?
חבר`ה.למה לעזאזל-
העבודות להכפלת קו נהריה קריות עדיין לא התחילו?זה משגע אותי.הפרוייקט כבר אושר במחוזית מזמן! למישהו פה יש איש קשר ברכבת שיוכל לענות לנו?