חבר`ה.למה לעזאזל-

מצב
הנושא נעול.

skooozy

New member
חבר`ה.למה לעזאזל-

חבר`ה.למה לעזאזל-
העבודות להכפלת קו נהריה קריות עדיין לא התחילו?זה משגע אותי.הפרוייקט כבר אושר במחוזית מזמן! למישהו פה יש איש קשר ברכבת שיוכל לענות לנו?
 

katzofir

New member
למיטב ידיעתי יש שתי סיבות

חבר`ה.למה לעזאזל-
העבודות להכפלת קו נהריה קריות עדיין לא התחילו?זה משגע אותי.הפרוייקט כבר אושר במחוזית מזמן! למישהו פה יש איש קשר ברכבת שיוכל לענות לנו?
למיטב ידיעתי יש שתי סיבות
1. בית-קברות באזור המפגש עם כביש עכו-כרמיאל שמונע את הקמת הגשר התוכנן, כמו כל עבודה אחרת. 2. התנגדויות של שבי-ציון שלא רוצים מסילה כפולה בתוך היישוב.
 

mucool2

New member
לא בוסתן הגליל?

למיטב ידיעתי יש שתי סיבות
1. בית-קברות באזור המפגש עם כביש עכו-כרמיאל שמונע את הקמת הגשר התוכנן, כמו כל עבודה אחרת. 2. התנגדויות של שבי-ציון שלא רוצים מסילה כפולה בתוך היישוב.
לא בוסתן הגליל?
 

katzofir

New member
תיקונצ'יק

למיטב ידיעתי יש שתי סיבות
1. בית-קברות באזור המפגש עם כביש עכו-כרמיאל שמונע את הקמת הגשר התוכנן, כמו כל עבודה אחרת. 2. התנגדויות של שבי-ציון שלא רוצים מסילה כפולה בתוך היישוב.
תיקונצ'יק
בית הקברות הוא מהתקופה הרומית/הביזנטית, ואתרא-קדישא משוכנעים שהוא יהודי, למרות שארכיאולוגים טוענים שמדובר בחיילים גויים.
 

skooozy

New member
אז בנוגע לסיבה-

חבר`ה.למה לעזאזל-
העבודות להכפלת קו נהריה קריות עדיין לא התחילו?זה משגע אותי.הפרוייקט כבר אושר במחוזית מזמן! למישהו פה יש איש קשר ברכבת שיוכל לענות לנו?
אז בנוגע לסיבה-
הראשונה זה לא מדויק.הגשר כמעט מוכן למרות הבלגן עם הקברים.ובאשר לסיבה השנייה- עד מתי זה יעוכב בגלל מספר מועט של תושבים?
 

skooozy

New member
אז בנוגע לסיבה-

חבר`ה.למה לעזאזל-
העבודות להכפלת קו נהריה קריות עדיין לא התחילו?זה משגע אותי.הפרוייקט כבר אושר במחוזית מזמן! למישהו פה יש איש קשר ברכבת שיוכל לענות לנו?
אז בנוגע לסיבה-
הראשונה זה לא מדויק.הגשר כמעט מוכן למרות הבלגן עם הקברים.ובאשר לסיבה השנייה- עד מתי זה יעוכב בגלל מספר מועט של תושבים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה