חברת Cityr מוחקת פוסטים מהפורום

haimgy

New member
חברת Cityr מוחקת פוסטים מהפורום

בימים האחרונים התנהל כאן דיון על חברת Cityr. חברה מובילה בתחום ההשקעות בארה"ב שגייסה מאות מליוני דולרים ממשקיעים ישראלים. משקיעים של החברה כולל אנוכי סיפרו על האכזבה מההשקעה ועל זה שהנכסים של החברה מייצרים תשואות מאוד נמוכות אם בכלל, רחוק מאוד ממה שהוצג להם בעת שמכרו להם את ההשקעה. חברי הפורום שמכירים טוב את שוק הנדל"ן בארה"ב וגם מכירים את מודל ההשקעה של CITYR, טענו שמבנה ההשקעה שלהם נוגד את חוק הרשות לניירות ערך.
שלשלום עלה לפורום סמנכ"ל CITYR מר עופר בר שם, וביקש להבהיר שהנתונים אינם נכונים והוא מזמין כל אחד שרוצה לבוא לבדוק את החברה. הדעה אצל משתתפי הפורום הייתה שצריך לנהל דיון פומבי וביקשו תשובות ממר בר שם.
כל תגובות והשאלות שהופנו למר בר שם היו לגיטמיות, אולי אחת הייתה קצת לוחמנית מדיי, אך גם היא הייתה לגיטימית.
היום נמחקו מהפורום כל הפוסטים שנגעו בחברת CITYR, כנראה שמישהו ב CITYR חשב שיותר קל לפעול למחוק את הדיונים מאשר לענות ולהתמודד עם המשקיעים.
חבל שאתר מכובד כמו תפוז מחליט למחוק את הדיון החשוב ולתת יד לגוף גדול ודורסני שהרבה מאוד אנשים הפקידו אצלו את מיטב כספם.
האם במקום למחוק לא שווה לבדוק את טענות המשקיעים או שצריך לחכות ולראות אם CITYR תהפוך לעוד אדמה, ענבל אור וקרן קלע? הלוואי ואנחנו טועים אחרי הכל מדובר בכספים שלנו.
הנה השאלות שנשמח אם עופר בר שם יענה עליהם:
ציינת בתגובתך שכמו כל גוף עיסקי גם אתם לפעמים טועים ולא מצליחים בעסקה, זאת לצד הצלחות רבות. האומנם? כמה פרוייקטים שלכם עומדים ביעדים שהצגתם למשקיעים?
שני הפרוייקטים באלבמה פארק פלייס ואיגל לנדינג לא משלמים תשואות כבר הרבה זמן, אתם גם מספרים שנתיים שאתם עומדים למכור אותם בנתיים כלום לא קרה ואין כסף למשקיעים!
לקסינגטון פארק באוהיו רחוק מאוד מהתשואות של 9.6% שהוצגו למשקיעים. עד מתי?
שיקגו, שאתם כל כך גאים בו, כי הוא נותן 8% מתחיל לשלם קרן במשכנתה ואז גם שם התשואות ירדו משמעותית.
אוקלהומה... אין תשואות. שוב חברת הניהול אשמה
מזל שקנטקי עובד טוב, אבל לא כולם מושקעים שם.
מר בר שם אולי תסביר לנו על איזה הצלחות רבות אתה מדבר? האם לאור הביצועים החלטתם לוותר על דמי הניהול שלכם אולי? הרי אנחנו באינטרס משותף

נושא אחר הוא נושא הרשות לניירות ערך. עו"ד שלי העיר לכם על כך שהשקעות מעל 35 משקיעם חייבים אישור של הרשות לניירות ערך, אתם טענתם שזה לא נכון כי מדובר בנדל"ן ולא במניות והרשות אינה מתערבת. מסתבר שאתם הטעתם את המשקיעים וכן חייב פיקוח של הרשות. מסתבר שהרשות גם פנתה אליכם ועצרה לכם את הפעילות של למעלה מ35 משקיעים ואז שיניתם את המודל. היום לפני שמר בר שם דאג למחוק את הדיונים מהפורום הוא ענה וטען שבשנה האחרונה הרשות שינתה את הרגולציה. שטויות! החוקים תמיד היו אותם חוקים, הרשות רק התחילה לאכוף אותם יותר בשנה האחרונה. בדיוק כמו שהם פנו ל CITYR הם גם פנו להגשמה.

מדאיג מאוד שגוף שגייס מאות מיליונים ממשקיעם פועל במודל של להימנע מפיקוח של הרשות לניירות ערך. השאלה הכי גדולה מר בר שם, היא מי מפקח עליכם? מי שומר על הכסף שלנו? במקום לענות עניינית ולזרוע בטחון במשקיעים שלכם אתם פועלים כבארגון פשע ומוחקים דיונים שלא באים לכם טוב.
 
רוצה להשקיע בCityR או שזאת תרמית

בדקתי ומצאתי שאין שום תביעה נגדם של הונאה

אם הייתה בעיה באמת-הדברים היו צפים מזמן!

ישראלים הם לא עם של פראיירים!

תראו את כמות ההשקעות שיש להם!

אי אפשר לקנות את כולם!

תפרגנו קצת!
 
תכלס הרסו את הפורום אם השטויות שלהם

בגללם כבר אי אפשר להשאיר תגובה כאורח
גם ביקורת צריך לדעת להעביר במינון ובטוב טעם.
תחושה שלי- חלק מהמגיבים צריכים טיפול פסיכיאטרי
 

haimgy

New member
אף אחד לא אמר הונאה

אל תלך כל כך רחוק. בדוק האם כל הפרויקטים שלהם עומדים ביעדים שהם הציגו למשקיעים. נכון להיום משקיעים השקיעו שם עשרות ומאות אלפי דולרים ולא רואים תשואה ואינם יודעים מה קורה בנכסים באמת. זאת לא הונאה אלא התנהלות כושלת.
ישראלים הם בהחלט לא עם של פראיירים, אבל כמה נפלו אצל ענבל אור, קרן קלע, TGI, אדמה ולא חסרות עוד דוגמאות. אז כן יש פראיירים והנה הדברים מתחילים לצוף. במקום שנמצא את עצמנו מלקקים את הפצעים אנחנו מבקשים תשובות היום מהחברה ובמקום לתת אותן היא פועלת להורדת פוסטים מהפורום
 
מוטב שתסתום. בסוף רק בגלל צעירים כמוך cityr תיכנס לפשיטת רגל

יש ביטוי שאומר סייג לחוכמה שתיקה.

אני השקעתי איתם כבר בנכסים הראשונים שלהם.
לפני שנתיים בא אליי למשרד בחור צר עין והראה לי שהנכסים שהשקעתי בהם לא מצליחים ותובעים אותם והם בחובות. אתה חושב שלא כעסתי? אבל יש כלל בעסקים. את הכביסה המלוכלכלת לא מכבסים בחוץ.
אז חיכיתי עוד שנה בלי תשואה, אבל בסוף מצאו פראייר חדש ואני קיבלתי את ההשקעה שלי ואפילו הרווחתי. שהקונה החדש ישבור את הראש.

יש עוד מלא במצב שלך ואם כבר נפלת איתם אז תן להם לעבוד בשקט כמו שכולם עושים. אתה סתם עושה פה רעש וצלצולים ומפריע להם למצוא פראייר אחר, ובסוף אתה תאכל אותה.
מה תעשה כשהם ייפלו? תטפל בנכס בעצמך? מה אתה מבין בזה בכלל?

חכם לא נכנס למצבים שנבון יודע לצאת מהם.
חכם גדול אתה בטוח לא כי בחרת להשקיע אצל cityr. לפחות תהיה נבון ותפסיק לכרות את הענף שאתה יושב עליו.
 
תפסיק כבר לבלבל את המוח כאילו אתה וורן באפט

אם השקעת אצלם אז מה אתה בכלל נותן עצות?
כמה הרווחת? שקל וחצי? אתה בכלל יודע בכמה עלה השוק בשנים האחרונות?
יש לך מזל שהשוק לא ירד בתקופה שחיכית למכור כי אז גם את המשכנתא לא היית מצליח לשלם.
אתה עוד מתגאה בזה שחיכית שהם ידפקו מישהו אחר.
הנה רעיון: חשבת פעם לבדוק לפני שאתה משקיע?!
 
לא לרמתי להתווכח איתך

אדם הוא רק אדם ואין אדם שחסין משגיאות. השאלה היא כיצד הוא מתמודד עם שגיאותיו. לצאת בראש חוצות זה לא תמיד הפתרון.
סביר להניח שמחקו את ההודעות הקודמות בעקבות פניות של משקיעים מודאגים שיודעים שהחברה במצב קשה והיא עלולה להתרסק כתוצאה מפרסומים שכאלה.
 
למעלה