חברת תבל דיגיטל "שירות לקוחות"

אביה2

New member
חברת תבל דיגיטל "שירות לקוחות"

כאחד הלקוחות הפראירים הזמנתי מחברת תבל ממיר דיגיטלי בסכום של 780 שח לאחר מספר חודשים הוזילה חברת תבל את המחיר ל300 שח. לאחר לחץ מצד הלקוחות הפראירים החליטה חברת תבל לפצות את הלקוחות ויצאה במבצע של: הכל ב-169 שח, לחצי שנה. מסתבר כי ערוץ 5+ ו n.b.a לא נכללים במבצע למרות שבחשבונית שקבלנו מצויין כל הערוצים ב 169 שח. היכן האמת בפירסום?. כמו כן למנכ"ל תבל דיגיטל אין כנראה זמן לשמוע את רחשי ציבור הלקוחות, מאחר ומכתב שנשלח אליו בחודש אוקטובר 2001 נענה לאחר עשרות טלפונים והמתנות מורטות עצבים, רק בחודש מרץ 2002 וגם לא על ידו אלא ע"י מנהלת מחלקת שירות לקוחות. לתשומת ליבכם.
 

stio

New member
תבל רמאים- תעשה כמוני

גם אני הייתי מאילו הלקוחות הפראירים שהזמינו מתבל ממיר דיגיטלי ב 780 ש"ח ב- 10 תשלומים. לאחר עשרות טלפונים בגלל שהם הוזילו את הממיר ל 300 שקל החלטתי להחזיר את הממיר הדיגיטלי לתבל (זה שקניתי ב 780 ש"ח) ולבקש מהם את האנלוגי הרגיל. (כמובן זה עלה לי בעשרות טלפונים ובזבוז זמן יקר). אחרי חודש התקשרתי אליהם שוב כדי להזמין ממיר דיגיטלי ב- 300 ש"ח!!! ועכשיו יש לי את אותו הממיר ב- 300 ש"ח בלבד! תעשה כמוני אבל תצטרך הרבה סבלנות בגלל שהם אומרים שהם יחזרו אליך ולא חוזרים. תתקשר כול יום וזה יעבוד. נ"ב בזמן האחרון הם כנראה החליטו לחייב סתם לקוחות בהום סינמה על סרטים שהם לא הזמינו אז תבדוק בנוסף לכול את החשבון החודשי. (לי אישית זה לא קרה, אבל לחברים שלי כן).
 

אורניהו

New member
אני אספר לך...

לאחר טלפונים חוזרים ונשנים של בעיות שרות רגילות החלטתי להפרד מהם,ואז!הופיעו אצלי שני גברים לבושים טיפ טופ עם חליפות מחויטות והציעו לי כל מיני מבצעים שונים ומשונים כדי שאחזור אליהם.כל צורת השכנוע והדיבור התאים יותר לתקופות אחרות לגמרי,איזה סגנון-עלובי נפש,ועכשיו הם כבר פושטים את הרגל .זה ברור למה.ביס אני מרוצה וביום ההרכבה צלצלו מספר פעמים לבדוק שהכל בסדר.ונראה לי שזה כל החוכמה בעסקים,להבין את הציבור.ואיך מסתדרים כל אותם עולים,וקשישים שלא מבינים את שפת המזכירות האלקט´,איך הם יצליחו ליצור קשר עם כל אותם חברות גדולות ומודרניות.בכלל כל סגנון הניהול החדיש הזה מיועד רק לדור הצעיר שיש לא סבלנות לרזי הטלפונים ,והמזכירות האוט´ האלה.
 

stio

New member
אנשי השכנוע של תבל-

הם היו בבינין שלי לפני חודש! הם נכנסו לשכנים שלי. נכון הם אנשים שבאים עם חליפות מגוהצות, ועם חולצות כחולות עם עניבה? והם לוקחים איתם מזוודה. (בטח של מבצעים שלהם). בטח, אחרי שהם נותנים שירות גרוע, הם באים להתחנן שתחזור אליהם!
 

שאקל

New member
אתה בחברה טובה.

אתה לא היחיד שנפל בפח של תבל דיגיטל. אצלנו זה היו עשרות חיובים על סרטים בהום סינמה שמעולם לא הזמנו. אחרי הרבה כאבי ראש וטלפונים תבל דיגיטל החזירה לנו מחצית מהכסף שגבו מאיתנו על סרטים. זו הפשרה שהצלחנו להגיע איתם. הם חברה רמאית ומבולגנת וקראתי בynet שהם בבעיות כלכליות קשות. אני מציע לגמור איתם עניין כמה שיותר מהר לפני שתסבול מהם הרבה יותר ולא תדע מאיפה זה בא לך. משפחתי למדה את הלקח. דעתנו על תבל דיגיטל לא תשתנה לעולם. חבורת רמאים1!!!!
 

ashlaya

New member
אז ילדיעתכם זה אפילו לא 300 ש"ח

מאז יצאה חברת תבל במבצע שניתן לקבל ממיר ללא כל פיקדון אתמול התקשרתי וביקשתי להחזיר את הממיר שאצלנו בגלל ששילמנו פיקדון של 300 ש"ח בעוד אנשים מקבלים היום ממירים בחינם! הבטיחו לנו תוך שבועיים לקחת אותו אנחנו ממתינים... אגב אנחנו בערוצי זהב אבל העניין זהה
 

stio

New member
זה לא עולה 300 ש"ח?!

אז למה הם אמרו לי שזה עולה 300 ש"ח?!?!???!
 

ashlaya

New member
אתמול דיברתי עם הכבלים

היום הם אמורים היו להגיע לקחת את הממיר חזרה והבריזו משום מה... טוב הכסף אצלם למה שימהרו? אז גם הקשרתי כלקוחה חדשה נמסר לי שניתן לקבל ממיר במחיר חבילה של 149 ש"ח ללא פיקדון
 

stio

New member
הודעות חדשות בפורמים על תבל דיגיטל

הודעה של מישהו אשר פרסם הודעה בפורום צרכנות באתר Y NET. בתחילת ינואר השנה הצלחתי להתנתק מ -"תבל דיגיטל", זאת לאחר סחבת ותרגילי משיכה שנמשכו כשבועיים. לאחר שנים של מנוי (בגוונים שנרכשה ע"י תבל) התחברנו למסלול הדיגיטלי ואחרי פחות מ- 3 חדשים ביקשנו להתנתק. חב´ תבל גבתה מראש דמי מנוי עבור חודש ינואר וממשיכה בגביית הפקדון עבור הממיר הדיגיטלי. חודש אחרי הניתוק התקשרתי לחברה לברר מדוע לא מוחזרים לי תשלומי היתר שנבו ממני, נעניתי שאכן רשום לזכותי קרוב ל-400 ש"ח, לשאלה מדוע לא שולם ומתי תשולם היתרה הרשומה לזכותי נעניתי שלא החזרתי הממיר האנלוגי (ששולם במלואו על ידי לפני שנים) ולא נלקח ע"י הטכנאי שביצע הניתוק ולקח עימו את הממיר הדיגיטלי) הוסבר לי שעלי להחזיר הממיר האנלוגי ותוך 30 יום ישולם לי הסכום שרשום לזכותי. חודש לאחר שהחזרתי הממיר האנלוגי (במשרדי החברה), התקשרתי לברר לגבי התשלום והבטיחו שיחזרו אלי, זה היה לפני שבועיים, מאז לא שמעתי מהם וגם לא הוחזר לי התשלום. נראה לי שרק תביעה ייצוגית תמחיש לחברה שעליה לנהוג בהגינות מסחרית . לצורך הגשת תביעה ייצוגית אבקש ממי ש"תבל" חייבת לו כסף לכתוב אלי לדו"אל המצויין לעיל. *ההודעה היא של מישהו, לא שלי.* עוד הודעה של מישהו בפורום הצרכנות: לאחר שביקשתי להתנתק מתבל דיגיטל, אלה באו אלי בהצעה מרשימה של 99 ש"ח לשנה שלמה. לאחר 4 חודשים החלו להדיע חיובים גבוהים של 140 ש"ח לחודש. לאחר נסיונות כושלים רבים להשיגם , אלה התנערו מהבטחתם למרות שברשותי תיעוד (רשום על ידי) על כל שיחות הטלפון שיהלתי עימם בהם הובטח לי הדבר. מה לעשות?
 

stio

New member
ל- ginat

מבקש תגובה על מה שנאמר על חברת הכבלים תבל. תודה.
 

stio

New member
חומר למחשבה

שמעתי שמשכורות הטכנאים בתבל דיגיטל הם משכורות מינימום ואפילו פחות (בן דוד שלי עבד שם עד לא מזמן.)
 
נושא נוסף בתבל, הורדת ערוצים

לאחרונה אם נתתם דעתכם, נעלמו מהמרקע מספר ערוצים שהיו בתבל. האם קבלו אישור על הקטנת הערוצים המשודרים?
 

stio

New member
ועוד תלונות

כפי שאתם שמים לב אני עוקב אחרי תבל דיגיטל אחרי הודעות שאנשים תמימים פרסמו באינטרנט. 1. הודעה של מישהו אשר פרסם הודעתו באתר "תלונות קום": התחברתי לכבלים דרך חברת תבל בתחילת יוני 2001. התחברתי לפי תנאי המבצע: דמי מנוי חודשיים 99 ש"ח למשך חצי שנה. תשלום על הממיר - 26.5 ש"ח למשך 10 חודשים. בתחילת אוגוסט החלטתי לעבור לממיר הדיגיטלי. תנאי ההתחברות: בחודשיים הראשונים לא ייגבה תשלום על הממיר. ולאחר מכן 25 ש"ח למשך 34 חודשים. כמו כן נאמר לי כי ההחזר על הפיקדון לממיר הוא מלא, ובכל שנה יורד 10% מערך הממיר. ב28.8.01- התקשרתי לשירות הלקוחות של תבל כדי להתנתק לחלוטין מהם. בכוונה פניתי בתאריך זה כדי שלא יחייבו אותי על חודש ספטמבר. אמרו לי "אין בעיה, אמנם יצא חיוב כבר על ספטמבר אך נזכה אותך". כעבור מס´ ימים פנתה אליי חן ממחלקת קשרי לקוחות, ניסתה לשכנע אותי להישאר מנוי, סירבתי ואמרתי שהשירות יקר לי וכי אני ובת זוגי בקושי רואים טלוויזיה. וכאן התחילה הסאגה הבלתי נגמרת שלי עם "תבל". קיבלתי חשבונית על חודש ספטמבר ולהפתעתי גיליתי שחייבו אותי על 134 ש"ח דמי מנוי (במקום 99 ש"ח) ובנוסף חייבו 35 ש"ח על חודש אוגוסט (ההפרש שבין 99 ש"ח לבין 134 ש"ח). בנוסף לכך גיליתי כי חייבו אותי הן באוגוסט והן בספטמבר על הממיר - למרות הבטחה מפורשת שלא יעשו כן. בתאריך 10.9.01 הגיע אליי טכנאי הביתה, אך לא כדי לנתק אותי אלא כדי להחליף לי ממיר מאנלוגי לדיגיטלי. פניתי שוב למחלקת קשרי לקוחות, דיברתי עם בחורה בשם שרית שהזדהתה כאחראית משמרת. שרית אמרה לי שרשום שאני ביקשתי להחליף מאנלוגי לדיגיטלי, אמרתי לה שזה לא הגיוני כי המחיר הוא זהה, והדגשתי שהסיבה לניתוק היא כספית. כמו כן ביקשתי זיכוי על חשבונית חודש ספטמבר כמובטח - שרית אמרה שבחוזה רשום שחברת תבל רשאית לנתק תוך שבועיים, כלומר מגיע לי זיכוי החל מתאריך 10.9.01. אמרתי אין בעיה, אבל מגיע לי זיכוי על אוגוסט ועל ספטמבר - כי חייבו אותי על 134 ש"ח במקום 99 ש"ח כמובטח. שרית אמרה שהיא תבדוק את זה ותחזור אליי למחרת. אמרתי לשרית שאני מסרב להחזיר את הממיר כל עוד לא חוזרים אליי עם תשובה כמה זיכוי מגיע לי. כמובן שלמחרת לא חזרו אליי. חיכיתי מס´ ימים והתקשרתי שוב, ביקשתי לדבר עם אחראית משמרת, אמרו לי שהאחראית תחזור אליי. איש לא חזר אליי. וכך המשכתי - כל כמה ימים התקשרתי לתבל, השארתי הודעה לאחראית משמרת ואיש לא חזר אליי. ב20.9.01- הנציגה שדיברה איתי אף צחקה לי בפרצוף (יש לי את השיחה הזו מוקלטת). ב24.9.01- תפסתי את חן ממחלקת קשרי לקוחות (אותה נציגה שניסתה לשכנע אותי להישאר מנוי), חן התעקשה שאכן הבקשה המקורית שלי הייתה לעבור מממיר אנלוגי לדיגיטלי (למרות שהזכרתי לה שכל השיחה איתה נסבה על רצוני להתנתק מהכבלים בשל העלות, והרי המחיר ל2- הממירים הוא זהה). חן אמרה לי כי עליי לשלוח פקס בכדי להתנתק, כשאמרתי לה כי אין בקרבתי פקס וכי כשביקשתי להתנתק בפעם הראשונה לא אמרו כלום על פקס, היא ענתה בזלזול כי זו דרישה מכל לקוח המבקש להתנתק, ו"אתה יכול ללכת לדואר לשלוח משם פקס". שלחתי פקס חתום על ידי וע"י בת זוגי בו דרישה מפורשת להתנתק. למחרת התקשרתי למחלקת קשרי לקוחות - דיברתי עם מיכל. מיכל אמרה לי שלא קיימת בקשרי לקוחות בחורה בשם שרית ואין לה מושג עם מי דיברתי ב10.9.01-, אבל היא תבדוק את עניין הזיכוי ותחזור אליי למחרת. למחרת היא אכן חזרה אליי ואמרה כי אין לה תשובה עדיין, ושנחכה לטלפון ממנה. כמובן שמאז לא שמעתי ממנה. באחד הימים הגיע לביתי טכנאי של תבל לקחת את הממיר. הדבר נעשה ללא ידיעתי ובניגוד לסיכום שהושג ביני לבין תבל - כי הממיר יישאר ברשותי עד שאקבל תשובה כמה כסף מגיע לי זיכוי! כשהגיע פירוט החיוב של כרטיס האשראי שלי על חודש אוקטובר, נדהמתי לגלות חיוב של תבל ע"ס 850 ש"ח מחולק ל34- תשלומים. הבנתי שזהו החיוב על הממיר הדיגיטלי. זעמתי מאוד וזאת מפני שכשדיברתי עם תבל על מעבר מממיר אנלוגי לדיגיטלי לא אמרו לי כי התשלום יבוצע בעסקת תשלומים בכרטיס אשראי אלא שהחיוב יהיה בחשבוניות - חודש בחודשו. כמו כן חייבו אותי בכרטיס אשראי על הממיר חודש וחצי לאחר שביקשתי להתנתק מהכבלים! התקשרתי זועם בתאריך 16.10.01 לקשרי לקוחות, דיברתי עם איציק. איציק בדק את העניין, אמר שיזרים זיכוי לכרטיס האשראי ע"ס 816 ש"ח - שיקזז את החיוב על הממיר שיורד בעסקת תשלומים, כמו כן הוא הבטיח לי זיכוי על כל שיחות הטלפון שביצעתי ממכשירי הטלפון הסלולארי שברשותי לתבל דיגיטל (מדובר במאות שקלים). איציק אמר לי כי עליו לבדוק עוד מס´ פרטים, וכי תחזור אליי בחורה בשם אתי. במקום לחזור אליי היא חזרה לבת זוגי, שהייתה בעבודה ולא יכלה לענות לטלפון. מאז לא שמעתי לא מאיציק ולא מאתי. בין התאריכים 15.10.01-7.11.01 הייתי במילואים ולכן לא יכולתי להמשיך לטפל בעניין. כשחזרתי ממילואים בתאריך 7.11.01 פניתי שוב לתבל, דיברתי עם שי, ראש צוות במחלקת קשרי לקוחות. שי אמר לי להפתעתי כי אקבל זיכוי עבור הממיר פחות 100 ש"ח - ריבית פיקדון, אמרתי לו כי הובטח לי שאני מקבל החזר מלא עבור הפיקדון של הממיר, פחות 10% עבור כל שנה שאני מחזיק בממיר, ומכיוון שהממיר ברשותי 4 חודשים אני זכאי לקבל החזר מלא עבור הממיר. לאחר שיחות רבות וארוכות מאוד איתו הגענו לעמק השווה לגבי הזיכוי המגיע לי, הוא הבטיח לי כמו כן כי עסקת התשלומים בכרטיס האשראי עבור הממיר תבוטל וכי אקבל החזר מלא עבור הממיר - בלי הורדה של ריבית פיקדון. לא הגענו להסכמה לגבי הפיצוי על שיחות הטלפון הרבות שקיימתי עם תבל, הטרטורים המרובים ועגמת הנפש שנגרמה לי. הוא אמר לי שתתקשר אלי בחורה בשם וירנה ממחלקת קשרי לקוחות לגבי הפיצוי. וירנה אכן התקשרה אלי למחרת, היא אמרה לי שבחורה בשם אביטל תתקשר אלי בתאריך 11.11.01 לגבי הפיצוי המגיע לי, וכי היא שולחת לי טכנאי הביתה בתאריך 12.11.01 שייקח את הממיר, סוכם כי אם לא אגיע להסכמה עם אביטל אני לא אמסור את הממיר לטכנאי. אביטל לא התקשרה אלי ב11.11.01-, למחרת הגיע הטכנאי וכמוסכם עם וירנה סירבתי לתת לו הממיר. אביטל התקשרה אלי רק ב12.11.01- אחה"צ, היא אמרה לי כי אין אפשרות לפצות אותי על שיחות הטלפון שביצעתי לתבל, הדרך היחידה לפצות אותי היא שאחזור להיות מנוי של תבל, בדמי מנוי חודשיים של 99 ש"ח למשך 4 חודשים. כלומר עליי לשלם כסף כדי לקבל את הפיצוי שמגיע לי, ולשלם בעבור שירות שאינני מעוניין בו! סיכומו של עניין - אני אקבל זיכוי על הסכומים שנלקחו ממני שלא כדין, מחר יבואו לקחת ממני את הממיר אך פיצוי על שיחות הטלפון המרובות שקיימתי עם תבל ועל עגמת הנפש לא אקבל. לא יתכן שחברה כמו תבל תנהג כך בלקוח המעונין להתנתק משירותיה! במשך חודשיים וחצי נאלצתי לרדוף אחריהם כדי לקבל תשובה כמה כסף מגיע לי! כל פעם טרטרו אותי, הבטיחו לי שהיום חוזר אליך אחראי, כל יום אני מחכה שיחזרו אלי ואיש לא חוזר אלי וחוזר חלילה. למותר לציין שכל פעם שאני מתקשר אני צריך לחזור על כל הסיפור מחדש. ורק לסבר את האוזן - כל הסיפור הוא עבור זיכוי של 177 ש"ח!!! בשביל זה מטרטרים לקוח, מבצעים עסקת תשלומים בכרטיס האשראי שלו ללא הסכמתו ולא אישורו וזאת לאחר שהלקוח ביקש לבטל את השירות (דבר שהוא עבירה). מה היה מספק אותי אז: מה היה מספק אותי ? - יחס ראוי ומיידי, בלי טרטורים, זיכוי, פיצוי והתנצלות. מה היה מספק אותי עכשיו: פיצוי והתנצלות תגובה: טרם התקבלה תגובת החברה
 

stio

New member
ועוד אחת

תלונה של מישהו כשאני מתחבר לשירותי "תבל דיגיטל" אני נדרש להפקיד פיקדון של 780 ש"ח עבור כל ממיר. המילה פיקדון אינה מדויקת, מאחר וחברת תבל מורידה בכל שנה 10% ולא מצמידה את הפיקדון המקורי לשום דבר. במקביל, לקוחות ערוצי זהב ו – YES משלמים פיקדון של כ- 230 ש"ח בלבד. מאחר ולתבל ישנו מונופול באזור מגוריי, ומאחר ואני לא מסוגל להתחבר לכבלים באמצעות חברה אחרת, אני נאלץ לשלם את המחיר המופקע, דבר שלא נראה לי הוגן. חברת "ערוצי זהב" תתאחד בעתיד (יחד עם מת"ב) לתבל, והרי מדובר בחברות המספקות את אותם שירותים וחבילות שידור, לרבות את אותם סוגי המכשירים!!! מה היה מספק אותי? - מחיר שווה ופרופורציונלי לשוק - שיורידו בתבל את מחיר הפיקדון ושכל החברות יוותרו על הורדת הערך ויצמידו את הסכום למדד. מה היה מספק אותי אז: מחיר שווה ופורפורציונלי לשוק. חברת "ערוצי זהב" תתאחד בעתיד (יחד עם מת"ב) לתבל, והרי מדובר בחברות המספקות את אותן שירותים וחבילות שידור, לרבות את אותם סוגי המכשירים!!!
 

stio

New member
ועוד אחת

ועוד אחת ב- 15/2/01 התחברתי ל"תבל דיגיטל" במסגרת מבצע חצי-מחיר לשלושה חודשים. גבו ממני מראש את כל הסכום (באמצעות כרטיס האשראי) , עבור אותם שלושת החודשים - סך של 230.79 ש"ח. אולם, הופתעתי לגלות כי חייבו אותי בנוסף, גם על שני החודשים הבאים במחיר מלא - סך של 307.72 ש"ח. פניתי אליהם יותר מעשר פעמים(!) עד שבחורה בשם מאיה נאותה לזכות את חשבוני בסך של 230.79 ש"ח. אולם סכום זה אינו הזיכוי הנכון המגיע לי - מגיע לי בנוסף עוד זיכוי של 76.93 ש"ח בגין אותו מבצע. יתרה מזו, "תבל דיגיטל" ממשיכים לחייב את חשבוני מדי חודש בסכום המלא. לצערי, מאז פניתי שוב פעמים רבות למוקד שרות הלקוחות שלהם ואף שלחתי פקסים (אשר מעולם לא נענו), אבל בכל פעם אני נאלץ לספר מחדש את הסיפור לנציג שרות אחר. מאיה עצמה, האמורה לטפל אישית בעניין, משום מה אינה טורחת לחזור אלי ולהסדיר את העניין. בצר לי ביקשתי לנתקני מהכבלים, ואז הוצפתי בפניות של נציגי שרות שניסו להניאני מכך, וכמו-כן, נאמר לי כי אם ברצוני להתנתק מהכבלים – עליי להגיש בקשה דרך הפקס (האבסורד הוא, שהם כלל אינם מגיבים לפקסים הנשלחים אליהם…). אולם שוב, הסיפור חזר על עצמו, וכל נציג הבטיח לעשות הכל על-מנת לפתור את הבעיה המגוחכת הזו. בנוסף לכל זאת, באין מוצא אחר, ביקשתי פעמיים לשוחח עם "האחראי" על שירות הלקוחות– אולם איש לא חזר אלי. בתור איש מקצוע, אינני יכול להרשות לעצמי להשחית את זמני היקר על שיחות טלפון ארוכות ושליחת פקסים אשר אין כלל בהם תועלת. עד היום הבעיה לא נפתרה. אני פשוט המום/מיואש משרות הלקוחות של "תבל-דיגיטל"!!! החזר הסכום שגבו ממני בטעות, ותו לא. איני רוצה מהם דבר, זולת שיחזירו לי את המגיע לי ושינתקו אותי מהכבלים.
 

stio

New member
כתבה על תבל באתר "בסט שופנג"

http://www.bsh.co.il/ShowArticle.asp?ArticleId=451&CategoryId=29
 
למעלה