חברת פרטנר
התלוננתי עליה לפני מספר שבועות:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/182466485/אנשים_וחברה/צרכנות
בזבזתי אז עצבים, זמן, טלפונים
והבטיחו לי זיכוי בחשבונית של החודש על דמי מעבר תוכנית, 25 ש"ח, משהו כזה.
לא משנה שבעצם העבירו אותי מתוכנית של 39.9 ש"ח שוב לתוכנית זהה.
אתם חושבים שביצעו את זה?
אתם חולמים
החשבונית מופיעה באתר שלהם ללא זיכוי.
התקשרתי עכשיו שוב אליהם,
בזבזתי 12.21 דקות.
הנציגה רצתה שאמתין עוד. לא הסכמתי.
אמרה שאזוכה בשלושת הימים הקרובים בכרטיס האשראי.
נחייה ונראה...
כנראה שלנציגים שלהם משעמם בחיים ואין להם מה לעשות חוץ משיחות טלפון חוזרות ונשנות איתי.
מילא, הם "עובדים" על אנשים מסויימים שלא בודקים חשבונות בשיטת "ניסית-הצלחת",
אבל הם רואים שאני לא מוכנה לשלם יותר ממה שהובטח,
למה הם לא מוותרים?
התלוננתי עליה לפני מספר שבועות:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/182466485/אנשים_וחברה/צרכנות
בזבזתי אז עצבים, זמן, טלפונים
והבטיחו לי זיכוי בחשבונית של החודש על דמי מעבר תוכנית, 25 ש"ח, משהו כזה.
לא משנה שבעצם העבירו אותי מתוכנית של 39.9 ש"ח שוב לתוכנית זהה.
אתם חושבים שביצעו את זה?
אתם חולמים
החשבונית מופיעה באתר שלהם ללא זיכוי.
התקשרתי עכשיו שוב אליהם,
בזבזתי 12.21 דקות.
הנציגה רצתה שאמתין עוד. לא הסכמתי.
אמרה שאזוכה בשלושת הימים הקרובים בכרטיס האשראי.
נחייה ונראה...
כנראה שלנציגים שלהם משעמם בחיים ואין להם מה לעשות חוץ משיחות טלפון חוזרות ונשנות איתי.
מילא, הם "עובדים" על אנשים מסויימים שלא בודקים חשבונות בשיטת "ניסית-הצלחת",
אבל הם רואים שאני לא מוכנה לשלם יותר ממה שהובטח,
למה הם לא מוותרים?