חברת ליד אייר
שלום לכולם, שמעתי היום על חברת התעופה הישראלית החדשה ליד-אייר. האם מישהו מכיר ויכול לספר קצת במה מדובר? לפי אתר האינטרנט שלהם הם מפעילים 767-200 בתצורה של 200 מושבי תיירים או 104 מושבי ביזנס. קראתי בידיעות אחרונות מהבוקר שהם יתמודדו על מכרז "המלון המעופף" של ממשלת ישראל. חוץ מזה אין לי שום מידע תודה, Abir
שלום לכולם, שמעתי היום על חברת התעופה הישראלית החדשה ליד-אייר. האם מישהו מכיר ויכול לספר קצת במה מדובר? לפי אתר האינטרנט שלהם הם מפעילים 767-200 בתצורה של 200 מושבי תיירים או 104 מושבי ביזנס. קראתי בידיעות אחרונות מהבוקר שהם יתמודדו על מכרז "המלון המעופף" של ממשלת ישראל. חוץ מזה אין לי שום מידע תודה, Abir