חברת הסלולר דורשת שאשאר לקוח כדי שאקבל זיכוי
שלום רב,
לפני כחודש וחצי התניידתי לאחת מחברות הסלולר הגדולות באמצעות סוכן.
לאחר המעבר נודע לי שמדובר בחברה-בת, ולא הכל היה בדיוק כפי שהובטח, אבל סך הכל המצב עד עכשיו היה נסבל.
בסיכום המסלול שהוצע לי, הובטח לי שהמסלול יהיה לשלושה חודשים חינם, ואח"כ הוא יעלה ל99 ש"ח וכך גם הופיע בחוזה.
בנוסף הסוכן הבטיח לי שהוא יתן לי כהטבה את כרטיסי הSIM בעלות חד פעמית של 10 ש"ח לכרטיס.
לבקשתי, שהסוכן יכניס את זה לחוזה, הוא טען שהוא לא יכול היות ומדובר בהטבה, ואין לו שליטה על נוסח החוזה. אך הוא הרגיע אותי בכך שכל ההתכתבות בינינו (בפייסבוק) עם כל ההבטחות, תקפה כחוזה.
היום קיבלתי, את החשבונית הראשונה ומשום מה הופיע שם חיוב ע"ס 39 ש"ח לכל מכשיר סים. סך הכל 78 ש"ח לשני סימים במקום עלות של 20 ש"ח.
מיד יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אותה חברה, ולטובתם יאמר שהם אפילו לא ביקשו אסמכתאות לאותו סיכום, אלא אמרו שיזכו אותי בחשבונית הבאה.
וכאן מתחילה הבעיה, אמרתי להם שמכיוון שאני לא מרוצה מדברים נוספים בחברה, אני מתכוון לעזוב עוד החודש, והחשבונית הבאה גם ככה אמורה להיות ע"ס 0 ש"ח, ולכן לא יהיה להם ממה לזכות אותי, ומשום כך אני מבקש שהם יתקנו את החשבונית, ושלא יחייבו אותי כעת על דעת זה שיזכו אותי בעתיד. להפתעתי הנציגה השיבה שאין אפשרות לתקן חשבונית שהונפקה (למרות שהחיוב כלל לא הגיע לחברת האשראי), ושאם אני רוצה לקבל את ההחזר, עלי להישאר חודש רביעי (ואז המסלול בעלות של 99 ש"ח לחודש).
טענתי, שהתניה זו אינה חוקית, היות והחל מה2.4.12 אין קנסות יציאה בסלולר, ואין אפשרות לחייב אותי להישאר לקוח שלהם. אך הנציגה נשארה בשלה, וטענה ש"זה לא סתם שקבלתי כמה חודשים חינם, אלא הם עושים זאת כדי שאני אשאר אח"כ לקוח שלהם".
אותה נציגה, גם טענה שהיא הבכירה ביותר בחברה המדוברת, ולא הסכימה לתת לי לשוחח עם מישהו מעליה.
ברצוני לציין שהשיחה שנוהלה עם אותה נציגה - הוקלטה, וכן שמצויה אצלי ההתכתבות עם הסוכן בו הובטחה ההטבה בנוגע לעלות כרטיסי הסים.
שאלתי היא - האם לפנות לחברת האשראי בצירוף המסמכים הרלוונטיים ולאסור עליה לגבות את החוב בטענה של סטייה מהסיכום המקורי, או שלתת לה לגבות את החוב, ואז לתבוע את החברה בבית משפט לתביעות קטנות?
שלום רב,
לפני כחודש וחצי התניידתי לאחת מחברות הסלולר הגדולות באמצעות סוכן.
לאחר המעבר נודע לי שמדובר בחברה-בת, ולא הכל היה בדיוק כפי שהובטח, אבל סך הכל המצב עד עכשיו היה נסבל.
בסיכום המסלול שהוצע לי, הובטח לי שהמסלול יהיה לשלושה חודשים חינם, ואח"כ הוא יעלה ל99 ש"ח וכך גם הופיע בחוזה.
בנוסף הסוכן הבטיח לי שהוא יתן לי כהטבה את כרטיסי הSIM בעלות חד פעמית של 10 ש"ח לכרטיס.
לבקשתי, שהסוכן יכניס את זה לחוזה, הוא טען שהוא לא יכול היות ומדובר בהטבה, ואין לו שליטה על נוסח החוזה. אך הוא הרגיע אותי בכך שכל ההתכתבות בינינו (בפייסבוק) עם כל ההבטחות, תקפה כחוזה.
היום קיבלתי, את החשבונית הראשונה ומשום מה הופיע שם חיוב ע"ס 39 ש"ח לכל מכשיר סים. סך הכל 78 ש"ח לשני סימים במקום עלות של 20 ש"ח.
מיד יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אותה חברה, ולטובתם יאמר שהם אפילו לא ביקשו אסמכתאות לאותו סיכום, אלא אמרו שיזכו אותי בחשבונית הבאה.
וכאן מתחילה הבעיה, אמרתי להם שמכיוון שאני לא מרוצה מדברים נוספים בחברה, אני מתכוון לעזוב עוד החודש, והחשבונית הבאה גם ככה אמורה להיות ע"ס 0 ש"ח, ולכן לא יהיה להם ממה לזכות אותי, ומשום כך אני מבקש שהם יתקנו את החשבונית, ושלא יחייבו אותי כעת על דעת זה שיזכו אותי בעתיד. להפתעתי הנציגה השיבה שאין אפשרות לתקן חשבונית שהונפקה (למרות שהחיוב כלל לא הגיע לחברת האשראי), ושאם אני רוצה לקבל את ההחזר, עלי להישאר חודש רביעי (ואז המסלול בעלות של 99 ש"ח לחודש).
טענתי, שהתניה זו אינה חוקית, היות והחל מה2.4.12 אין קנסות יציאה בסלולר, ואין אפשרות לחייב אותי להישאר לקוח שלהם. אך הנציגה נשארה בשלה, וטענה ש"זה לא סתם שקבלתי כמה חודשים חינם, אלא הם עושים זאת כדי שאני אשאר אח"כ לקוח שלהם".
אותה נציגה, גם טענה שהיא הבכירה ביותר בחברה המדוברת, ולא הסכימה לתת לי לשוחח עם מישהו מעליה.
ברצוני לציין שהשיחה שנוהלה עם אותה נציגה - הוקלטה, וכן שמצויה אצלי ההתכתבות עם הסוכן בו הובטחה ההטבה בנוגע לעלות כרטיסי הסים.
שאלתי היא - האם לפנות לחברת האשראי בצירוף המסמכים הרלוונטיים ולאסור עליה לגבות את החוב בטענה של סטייה מהסיכום המקורי, או שלתת לה לגבות את החוב, ואז לתבוע את החברה בבית משפט לתביעות קטנות?