חברס..

דללה

New member
לא ממש...

זה המינימום בשביל לקבל מיונים (לחמ"ן למשל
)
 

nomad21

New member
הממוצע כן יכול להיות 52

קח אפילו רק 4 אנשים ש3 מקבלים 50 ואחד מקבל 60.. הממוצע הוא 52.5.. אתה מוזמן לבדוק
 

thebestdw

New member
לא ראיתי

שהוא מדבר על ממוצע.. איכשהו הבנתי שהוא אמר שמ52 ומעלה זה טוב.. כנראה שאני צריך להחליף סמים. P:
 
מאיטפה אפשר לדעת את הדפ"ר?../images/Emo12.gif

אפילו את הקבא הכוללת אני לא יודעת... אני רק משערת שהיא בסיבות 53.... כי אמרו בחיל החינוך שמי שהגיע למיונים שם זה אומר שיש לו קבא 52 ומעלה...
 

nomad21

New member
עקרונית, קשרים..

אבל אני יודע בגלל שהייתי הרבה פעמים אצל הרופא ראשי בלשכת גיוס.. ובאחת הפעמים פשוט הסתכלתי לו במחשב..
 
למעלה