חברס.. דפר 50 זה טוב??
N nomad21 New member 16/10/07 #6 הממוצע כן יכול להיות 52 קח אפילו רק 4 אנשים ש3 מקבלים 50 ואחד מקבל 60.. הממוצע הוא 52.5.. אתה מוזמן לבדוק
הממוצע כן יכול להיות 52 קח אפילו רק 4 אנשים ש3 מקבלים 50 ואחד מקבל 60.. הממוצע הוא 52.5.. אתה מוזמן לבדוק
T thebestdw New member 16/10/07 #7 לא ראיתי שהוא מדבר על ממוצע.. איכשהו הבנתי שהוא אמר שמ52 ומעלה זה טוב.. כנראה שאני צריך להחליף סמים. P:
לא ראיתי שהוא מדבר על ממוצע.. איכשהו הבנתי שהוא אמר שמ52 ומעלה זה טוב.. כנראה שאני צריך להחליף סמים. P:
ר רעותי המתוקה New member 16/10/07 #12 מאיטפה אפשר לדעת את הדפ"ר?../images/Emo12.gif אפילו את הקבא הכוללת אני לא יודעת... אני רק משערת שהיא בסיבות 53.... כי אמרו בחיל החינוך שמי שהגיע למיונים שם זה אומר שיש לו קבא 52 ומעלה...
מאיטפה אפשר לדעת את הדפ"ר?../images/Emo12.gif אפילו את הקבא הכוללת אני לא יודעת... אני רק משערת שהיא בסיבות 53.... כי אמרו בחיל החינוך שמי שהגיע למיונים שם זה אומר שיש לו קבא 52 ומעלה...
N nomad21 New member 16/10/07 #13 עקרונית, קשרים.. אבל אני יודע בגלל שהייתי הרבה פעמים אצל הרופא ראשי בלשכת גיוס.. ובאחת הפעמים פשוט הסתכלתי לו במחשב..
עקרונית, קשרים.. אבל אני יודע בגלל שהייתי הרבה פעמים אצל הרופא ראשי בלשכת גיוס.. ובאחת הפעמים פשוט הסתכלתי לו במחשב..