חבר'ס.. תצילו אותי..

PHTLS

New member
חבר'ס.. תצילו אותי..

איך אני עושה Repair לווינדוס ? הפעלתי עם הדיסק המקורי--> לחצתי על R--> הוא ביקש לבחור את מספר ההתקנה של ווינדוס (?!) לחצתי 1 ואנטר --> הוא ביקש סיסמת אדמין (אין לי סיסמה..) --> לחצתי אנטר.. הוא נותן לי עכשיו גישה ל
C:\WINDOWS​
בשורת פקודה.. מה אני אמור לעשות עם זה ? אנא - אל תפנו אותי לחיפוש.. אני כותב ממחשב מקרטע לגמרי.. גם ככה את ההודעה הזאת לוקח לי חצי שעה לכתוב..
 

quiet251

New member
הייתי מנסה

fast repair. לא דרך recovery consol. ככל שאני זוכר- בתחילה, כאשר נשאל אם ברצונך להתקין או לתקן, עולה לך גם הבחירה בין "תיקון מהיר" ל recovery consol. (מה שנכנסת עכשיו. כי זה מיועד לפקודות מוגדרות).
 

PHTLS

New member
לא...

אין לי את זה.... לפחות לא איפה שאתה תיארת..
 

quiet251

New member
לא רוצה להטעות

אבל הייתי מעיר על שני דברים א. המספר שאמרת שבקש- אני חושב שאמור להיות ה product key. נמצא על מדבקה על המחשב. כולל חמש קבוצות של חמש אותיות ומספרים בכל קבוצה. אז אולי העביר אותך למשהו אחר. ב. אני העדפתי במקרים כאלה לאתחל מסט דיסקטי ההתקנה. אז הייתי בטוח שאתחל מהם ולא מהדיסק הקשיח. וגם- כל האופציות עמדו לרשותי. לא יודע למה מהדיסק לא.
 

DToNAToR

New member
>>>

בשביל לבצע תיקון אתה מתחיל כאילו התקנה חדשה, בוחר את המחיצה שכבר קיים עליה חלונות ואז ההתקנה שואלת אותך אם לתקן או לפרמט ולהתקין על נקי.
 
למעלה