חברי הפורום היקרים

אליקום

New member
חברי הפורום היקרים

אל נא לנו לריב. פורום זה לא נועד למריבות והשמצות הוא נועד לדבר על אומנויות לחימה. בואו נפסיק לריב לחפש ולהטיל רפש ונתנהג כמו אנשי בודו אמיתיים. שכל רצונם הוא ללמוד להחליף דעות וחוויות בזמן האחרון כל מה שאנחנו עושים זה רק לריב וזה לא טוב. גם אני לא נקי מהעניין אין מה לעשות אני יכול וצריך לא להיגרר למריבות. האויבים שלנו מסתכלים ונהנים כי אנחנו עושים להם את העבודה. רבים ויקרים לנו כבר עזבו אותנו בגלל השמצות ודברים פוגעים שהשמענו על מורים ושיטות שונות לא עוד. שכל אחד יחשוב על דבריו וישמור את הזעם והרע לעצמו וזה כולל את כולנו ואני זה גם בכולנו. בואו ניהיה ביחד חברים טובים שנהנים מדבר משותף וללא ניגודים אחד עם השני שהוא בעצם הכיף להתאמן באומנויות לחימה. הרי שוב דבר אינו מפריד ביננו הרי אנחנו עושים מפגשי פורום אנחנו בעצם מחפשים את הדומה והשונה לשמוח להשכיל וללמוד. אומנות לחימה היא דבר כל כך נרחב ויפה שכולם עושים בעצם את הכל לכולם אותו אבא ואימא גוף האדם הוא קטן אף אחד לא המציא את הגלגל. אנחנו מתקרבים למועד חשוב בחגי עמנו יום הזיכרון/ והעצמאות. חג זה מסמל אצלי כמה דברים ישראלים מכל העדות עם כל ההבדלים שינסו מותניים והקימו משהו נהדר שזו המדינה בה אנחנו חיים יש תמיד קיים אחים מה לעשות לפעמים רבים אבל מתחת לפני השטח הם אוהבים ודואגים לאחיהם. אנשים נתנו ויתנו כל מה שהם יכולים בשביל אחד לשני. בשבילי הדוגמא הכי מתאימה זה החבר כשגם כשקשה ואנחנו עייפים וכואבים נותן מבט וחיוך ויד ומרים אותנו ואומר תתעודד הכל בסדר ויהיה בסדר. קל מאוד להתנצח קל מאוד להיות ברוגז קשה להפסיק להיות ככה. אבל אפשר להתאחד לפתור מחלוקות ולוותר על אגו ולפתור סיכסוך. לצערי אנחנו נכנסנו למערבולת של אגו של מי שמפסיד ראשון מי שמעליב יותר רב יותר ולא נכנע הוא המנצח ושחייבים להגיב ולהמשיך העיקר לא להפסיד. אבל אנחנו לא מנצחים אנחנו מפסידים את האנשים את איש את רעהו והחשוב עצמנו וכבודנו האמיתי שמאבד את כל המשמעות של מה שאנחנו עובדים ומאמינים בו. קשה לסגת לוותר על האגו והתחמק מקרב/ מריבה אני אומר לא עוד לא לאגו לא למריבה לא לתגובה כן לשלום בית אחווה ורעות בפורום. קידה לכולנו וחברינו, טפיחה לכולנו , ואוס להנות לכפר ולגשר ולדבר.
 

אליקום

New member
אני מסכים איתך יובל

לא עוד מריבות כולנו אחים כולנו חברים כולנו קולגות לאומנויות לחימה. אני נזכרתי לחברי מהצבא והרגשתי שאני מבזה את אותם חברים שנתנו הכל ששום יהודי לא יסבול ויריב וההפך קורה. זה גם מבייש את כל מערכת האימונים שבה אנחנו מאמינים. אז קדימה לבל ידיים ולהיות חברים. ובנוסף כולם לאחל איחולים לבבים לאדם נפלא שהשבוע היה לו יום הולדת. טל גוטמן היקר יום הולדת שמח חייטם ארוכים רק אושר, עושר כושר,בריאות נוחות טוב וכיף. שתזכה להקים משפחה ישראל ודורות של צאצאים מבטיחים.
 

cfc

New member
../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gifמניפולציה טרולית.

 

frodo1

New member
../images/Emo45.gifצודק../images/Emo45.gif

כמו שאמר פעם ג'קי צ'אן (בסרט, אבל לא משנה) למישהו שרצה להרביץ לו: "אנחנו אחים בגלל הקונג-פו." אז כולנו אחים בגלל אומנויות הלחימה. זה כמו תאומים לא זהים. וד"א, CFC, נראה לי שאתה הטרול כאן.
 
למעלה