חברי איזור שרון...

חברי איזור שרון...

דבר ראשון רציתי להציג את עצמי: שמי איתי ושלר אני פעיל סניף כ"ס והחל מהפורימון אני יו"ר איזור שרון הנבחר. רציתי לפרסם הודעה זו על מנת לבדוק את רמת הפירסום של הפורום בנוגע לפעילי האיזור... אני מבקש מכל פעיל איזור שיכתבו תגובה להודעה זו בא הם כותבים את שמם, סניפם ואת התדירות הממוצעת בה הם מבקרים בפורום, בברכת המהפכה הקרבה ובאה איתי ושלר יו"ר איזור שרון
 
אז הנה אני כותבת..

איתי קודם כל מזל טוב.. ועמרי אם אתה קורא אתה באמת עשר..(כל המדינה עשר..) אני גלי מסניף הרצליה (שכידוע הוא הכי גדול באזור ואנחנו תמיד מפגינים נוכחות בכל הסמנירים למינהם לא ככה). טוב זהו... ואנשים יש לכם מושג אם יש שביתה מחר?
 
גלי

תודה על ההודעה אבל לא הודחתי על ידי איתי פשוט לא התמודדתי וחוץ מיזה איתי בטוח יעשה עבודה הרבה יותר טובה ממני ! ומה שבטוח, לי יהיו הרבה יותר לילות שקטים וחשבון טלפון קטן יותר בברכת הצלחה גדולה (לא שאתה צריך). וגלי, אני עדיין מצפה לראות אותך ביותר פעיליות של הנוער ! בכל מקרה אני יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם איתי ואני מקווה שרבים יעזרו לאיתי בשיקום וריענון האזור. בברכת המהפכה הקרבת ובאה עמרי (לא רק לא סגן גם לא יו"ר!)
 
איתי!

אלון, סניף הוד השרון תדירות - אני מנהל הפורום, איזה שאלה טיפשית? כל הזמן... בסביבות 5-20 פעמים ביום... אלון, שמבקש בקשה מיוחדת מאיתי שידאג שיודיעו לו (לאלון) הודעות, כי תמיד מניחים שהוא יודע הכל אז לא מודיעים לו...
 
למעלה