חברי איזור שרון...
דבר ראשון רציתי להציג את עצמי: שמי איתי ושלר אני פעיל סניף כ"ס והחל מהפורימון אני יו"ר איזור שרון הנבחר. רציתי לפרסם הודעה זו על מנת לבדוק את רמת הפירסום של הפורום בנוגע לפעילי האיזור... אני מבקש מכל פעיל איזור שיכתבו תגובה להודעה זו בא הם כותבים את שמם, סניפם ואת התדירות הממוצעת בה הם מבקרים בפורום, בברכת המהפכה הקרבה ובאה איתי ושלר יו"ר איזור שרון
דבר ראשון רציתי להציג את עצמי: שמי איתי ושלר אני פעיל סניף כ"ס והחל מהפורימון אני יו"ר איזור שרון הנבחר. רציתי לפרסם הודעה זו על מנת לבדוק את רמת הפירסום של הפורום בנוגע לפעילי האיזור... אני מבקש מכל פעיל איזור שיכתבו תגובה להודעה זו בא הם כותבים את שמם, סניפם ואת התדירות הממוצעת בה הם מבקרים בפורום, בברכת המהפכה הקרבה ובאה איתי ושלר יו"ר איזור שרון