חברים אני חדש,אפשר לפטפט עם מישהי?
א אהובי, הבלש New member 10/6/01 #2 כנס לצ`אט... זה לא המקום... בטוחה שתמצא שם מישהי כלבבך... בהצלחה.
B bd910562 New member 10/6/01 #3 לנשים בלבד!!! למה את חושבת שהמקום בו את נמצאת זה לא המקום הטוב ביותר???
א אהובי, הבלש New member 10/6/01 #4 מפני ש.. לשיחה קולחת מתאים הצ`אט. קרא מעט דברים שנכתבו בפורום, נסה להבין למה הוא מיועד ומה ההבדל בינו לבין הצ`אט. לילה טוב, אני.
מפני ש.. לשיחה קולחת מתאים הצ`אט. קרא מעט דברים שנכתבו בפורום, נסה להבין למה הוא מיועד ומה ההבדל בינו לבין הצ`אט. לילה טוב, אני.