חברים מרחוק../images/Emo24.gif
היום היינו בספוטינג של בערך 4-5 שעות אך הפעם לא סתם אנחנו אלא עם חבר'ה מפורטו ריקו 3 בחורים הגיעו בטיסת דלתא מניו יורק ברבע לאחד, שכרו אוטו והגיעו לצלם איתנו המצחיק הוא שכשהם ראו אלעל, ירדני או אייר ברלין הם התפעלו כמו ילדים קטנים ואנחנו צחקנו מהצד
מצורפת תמונה שלהם עם כמה מאיתנו
היום היינו בספוטינג של בערך 4-5 שעות אך הפעם לא סתם אנחנו אלא עם חבר'ה מפורטו ריקו 3 בחורים הגיעו בטיסת דלתא מניו יורק ברבע לאחד, שכרו אוטו והגיעו לצלם איתנו המצחיק הוא שכשהם ראו אלעל, ירדני או אייר ברלין הם התפעלו כמו ילדים קטנים ואנחנו צחקנו מהצד