חברים יש מקום למפגש

חברים יש מקום למפגש

אנו נערוך את המפגש במשרדי תפוז. המשרדים נמצאים ברמת גן. הודעה על תאריך תגיע בהמשך. קיבלתי הודעות שונות של חברי הפורום מתי אינכם יכולים. כמובן שנתחשב. ..
 

שילה1

New member
תודה איריס.

רק מעדיפה שפרטים יגיעו במסר אישי,כך מתאים יותר,מנסיון. ואנא-קחי בחשבן שהמשתשים ברכבת למשל,צריכים בסוף הערב,שאני בטוחה כי יהיה מעניין,לחזור לביתם.
 
הצעה

איריס - אני מציע שראשית יתנהל איזה רישום, שנדע על כמה אנשים מדובר. יתכן שלהזמין פינה בבית קפה יהיה פתרון טוב. שנית - צריך להחליט על התכנים. בהתחשב באפשרות שיגיעו אנשים מרחוק, צריך להציע ולפרסם מראש למה הם באים. בקיצור - צריך לתכנן מפגש כזה, (אלא אם כן מדובר על מפגש "היי / ביי"...) אשמח לעזור לך, לפחות ברמת התכנים.
 
"התפקדות" למפגש

הנכם מוזמנים למפגש של חברי הפורום. אבקשכם לאמר לי בפורום זה (במסר אישי, למי שזה יותר נח) מי מתכוון להגיע, וזאת כדי שנוכל להתארגן על מקום מתאים. כמובן שהנכם מוזמנים להביא חברים נוספים שאינם פעילים בפורום זה. במהלך המפגש נערוך סדנת אינסייד, שמטרתה לאתר מקסימום אינפורמיצה חשובה ממגושר בפגישה ראשונה. לגבי תכנים נוספים - נהיה בקשר בהמשך. מיהם האנשים שמתכוונים להגיע?
 

שילה1

New member
לנושא הארגון והרישום,המקום וכדומה-סומכת על

איריס,כובן. נושא התכנים-אם יבחר בית קפה,למשל,הרי שלא כל כך מקובל. לענת דעתי-גם להיי בי יש חשיבות:הייתי רצה להכיר את הקולגות שלי,כאן.
 
למעלה