חברים יקרים...

Kehribari

New member
חברים יקרים...

בעוד מספר שעות אני עומדת לסיים בית ספר תיכון
, זהו!...נגמרו הלימודים (בינתיים...) ורציתי להגיד שהייתי פה למשך כל השבוע האחרון אולם ל תקן נוסע שקט
אבל הייתי וראיתי...התגעגעתי אבל בין החזרות לא היה לי בכלל זמן לכתוב... אז זהו...תאחלו לי בהצלחה חבר'ה...
חופשה נעימה לכולנו...ואחלה קיץ...
יאללה שנטוס כבר ליוון!
 
ל-Kehribari נסיעה טובה ושיר לחימום

נסיעה טובה ליוון, ושיר לחימום...http://www.greecetravel.com/music/musicfiles/tsitsanis-sinifiasmenikyriaki.mp3
 

F a d i

New member
בהצלחה יקירתי...שיהיה לך חופש נעים

ויאללה הגיע הזמן שתהיי פעילה שוב... נגמרו התירוצים!
 
למעלה