חברים יקרים...
בעוד מספר שעות אני עומדת לסיים בית ספר תיכון
, זהו!...נגמרו הלימודים (בינתיים...) ורציתי להגיד שהייתי פה למשך כל השבוע האחרון אולם ל תקן נוסע שקט
אבל הייתי וראיתי...התגעגעתי אבל בין החזרות לא היה לי בכלל זמן לכתוב... אז זהו...תאחלו לי בהצלחה חבר'ה...
חופשה נעימה לכולנו...ואחלה קיץ...
יאללה שנטוס כבר ליוון!
בעוד מספר שעות אני עומדת לסיים בית ספר תיכון