חברים יקרים. . .
מאחר והפגנתם ידע מקצועי רחב (עד כה) רציתי להתייעץ בעוד סוגיה קטנה: חבר שלי עובד תחת "חלונות 98 עברית" והביא מחו"ל CD מקורי של XP PRO אנגלית. הוא היה מעדיף עברית אבל הוא ייתפשר על מה שיש ! הבעיה היא שהוא לא רוצה לבצע התקנה חדשה של ה-XP אלא שידרוג בלבד ! לצערו, ה-CD שהוא הביא מארה"ב איננו CD שידרוג אלא CD התקנה מלאה ! מישהו "גילה" לו להכינס לספריה I386 ולהריץ משם את הקובץ WINNT32. (את השמות האלה ראיתי באחת מהתגובות שלכם היום ונזכרתי בסיפור השידרוג) ובכן: האם זה נכון שניתן לבצע שידרוג(!) של 98 ל-XP PRO מ-CD שאיננו CD שידרוג ע"י הרצת הקובץ שציינתי. חברים, אני מאד מבקש תשובה של 10% (כן יש דבר כזה) על מנת שזה ישדרג את מע´ ההפעלה בלי(!) לפגוע באף אחד מהדרריברים וגם שלא ייפגעו כל התוכנות המותקנות במחשב שלו !!! תודה מראש על תשובה עניינית "חצובה בסלע...!"
מאחר והפגנתם ידע מקצועי רחב (עד כה) רציתי להתייעץ בעוד סוגיה קטנה: חבר שלי עובד תחת "חלונות 98 עברית" והביא מחו"ל CD מקורי של XP PRO אנגלית. הוא היה מעדיף עברית אבל הוא ייתפשר על מה שיש ! הבעיה היא שהוא לא רוצה לבצע התקנה חדשה של ה-XP אלא שידרוג בלבד ! לצערו, ה-CD שהוא הביא מארה"ב איננו CD שידרוג אלא CD התקנה מלאה ! מישהו "גילה" לו להכינס לספריה I386 ולהריץ משם את הקובץ WINNT32. (את השמות האלה ראיתי באחת מהתגובות שלכם היום ונזכרתי בסיפור השידרוג) ובכן: האם זה נכון שניתן לבצע שידרוג(!) של 98 ל-XP PRO מ-CD שאיננו CD שידרוג ע"י הרצת הקובץ שציינתי. חברים, אני מאד מבקש תשובה של 10% (כן יש דבר כזה) על מנת שזה ישדרג את מע´ ההפעלה בלי(!) לפגוע באף אחד מהדרריברים וגם שלא ייפגעו כל התוכנות המותקנות במחשב שלו !!! תודה מראש על תשובה עניינית "חצובה בסלע...!"