חברים יקרים. . .

micky2

New member
חברים יקרים. . .

מאחר והפגנתם ידע מקצועי רחב (עד כה) רציתי להתייעץ בעוד סוגיה קטנה: חבר שלי עובד תחת "חלונות 98 עברית" והביא מחו"ל CD מקורי של XP PRO אנגלית. הוא היה מעדיף עברית אבל הוא ייתפשר על מה שיש ! הבעיה היא שהוא לא רוצה לבצע התקנה חדשה של ה-XP אלא שידרוג בלבד ! לצערו, ה-CD שהוא הביא מארה"ב איננו CD שידרוג אלא CD התקנה מלאה ! מישהו "גילה" לו להכינס לספריה I386 ולהריץ משם את הקובץ WINNT32. (את השמות האלה ראיתי באחת מהתגובות שלכם היום ונזכרתי בסיפור השידרוג) ובכן: האם זה נכון שניתן לבצע שידרוג(!) של 98 ל-XP PRO מ-CD שאיננו CD שידרוג ע"י הרצת הקובץ שציינתי. חברים, אני מאד מבקש תשובה של 10% (כן יש דבר כזה) על מנת שזה ישדרג את מע´ ההפעלה בלי(!) לפגוע באף אחד מהדרריברים וגם שלא ייפגעו כל התוכנות המותקנות במחשב שלו !!! תודה מראש על תשובה עניינית "חצובה בסלע...!"
 

kitt

New member
גם בשידרגו עלולה להיות בעיה של

דרייברים. אם אין דרייבר תואם לXP הXP לא יזהה את ההתקן אפילו אם הוא שודרג מ98 שתמך באותו התקן.
 

kitt

New member
אין אפשרות שידרוג במערכות בשפות

תפריטים שונות.
 

micky2

New member
הבנתי ! מ-98 עברית ל-XP עברית...

אבל איך ??? ה-CD של ה-XP PRO הוא עברית אבל הוא גירסה מלאה ולא(!) גירסת שידרוג. אני חוזר על השאלה: האם ניתן לשדרג בעזרתו בלי לאבד את פעילותן של תוכנות רבות המותקנות תחת ה-98 ?!?!? אין בעיה באיבוד חלקי של דרייברים שלא מוכרים ע"י ה-XP (אותם נוריד מאתרי היצרנים). הכי חשוב שזה ייתבצע "כאילו" שאני מריץ CD שידרוג ולא גירסה מלאה !!! (כמובן שצריכה להיות "התחכמות" מסויימת כי בהרצת ה-SETUP הרגיל מתקבלת הודעה שאי אפשר לבצע שידרוג מ_CD של XP מלא (במילים שלי...) מממתין לתגובות מתאימות ! תודה מראש...
 

kitt

New member
XP הוא כזה עם תפריטים עבריים, לא

תומך עברי עם תפריטים באנגלית. גירסה מלאה גם אמורה לבצע שידרוג ולא רק התקנה חדשה.
 
למעלה