חבריה..

  • פותח הנושא PPPS
  • פורסם בתאריך

PPPS

New member
חבריה..

ידוע שיצר המין הוא הגורם להרס העולם והחרבתו. אסקסואליות/א-מיניות או וואטאבר איך שלא תקראו לזה, היא לא שונות אלא האומץ לבוא ולהגיד חד משמעית "לא באתי לעולם במטרה להזדיין" בכדי שיהיה עולם טוב יותר הוא חייב להיות נקי וטהור מהיצר ....ומאנשים יצריים . שוב זה מחזיר אותנו לתנ"ך.. כל פעם מחדש ( מיותר לציין שלי אישית אין קשר לדת)
 

ToryMaster

New member
לא הבנתי

אסקסואליות זה לא פשוט כשאדם לא חש משיכה מינית לאנשים אחרים?
 

ToryMaster

New member
אבל זה לא מה שאמרת

זה פשוט איך שאדם עובד, זה לא כמו שמישהו נגיד בוחר להתפוצץ באמצע אוטובוס כהצהרה לעולם, זה פשוט מי שהוא.
 

PPPS

New member
אז בחרתי להשתמש במונחים אוניברסליים

יותר , אך הכוונה היא אותה כוונה, כשם שמדובר באדם יחיד או באנושות כולה.
 

PPPS

New member
זה פשוט מסביר את טבע האדם

שנולד טהור.. לעולם רווי יצרים שכזה (=חטאים) שוב, אין לי כל קשר לדת או לנושא הפורום, אך יש בי צד מזדהה
 

train

New member
למה אתה חושב שיצרים = חטאים

מדוע היצר המיני מקושר לקונוטציה שלילית?
 

roseorose

New member
אכן...

לפי איך שפותח השרשור מציג זאת, אסקסואליות היא לא נטייה, היא מחאה חברתית. כלומר, התנזרות. אז ראשית, באתר שהובא פה השרשור שלו (תנועת האסקסואליות בנט או משהו כזה) היה כתוב שאסקסואליות היא לא התנזרות. שנית, אם זה כך, זה מביא אותי לתהיה הראשונה שלי- האם אנשים כאן שמגדירים את עצמם אסקסואליים חוו חוויות שליליות הקשורות במיניות/ חברתיות והתפתחה אצלם רתיעה מהנושא (נגיד, תפיסת עולם מבית או שלא מבית שמין הוא חטא) או שהם פשוט לא מעוניינים במין כנטייה טבעית מולדת? מי שעונה שיענה בכנות... בשביל עצמו בעיקר.
 

train

New member
יש לי הרגשה שקשה מאוד לענות בכנות

על שאלה כזאת. כי איך שאני רואה את הדברים, אדם שהחליט לשייך את עצמו למגזר "א-מיני" שכנע כבר את עצמו שמין לא מעניין אותו ובעצם "הרג" לעצמו את המשיכה המינית וכיו"ב. לכן לא נראה לי שאדם שמעיד על עצמו שמין לא מעניין אותו באמת חסר כל נטיה מינית לחלוטין אלא שהוא בוחר להדחיק את הנושא הזה. ואולי זה סתם אטימות מצידי שבתור אדם מאוד מיני אני לא מסוגל להבין איך יכול להיות מישהו לא מיני.
 

roseorose

New member
אכן, לשים את עצמך בנעליים של אדם

אחר זה תמיד קשה. להבין מה באמת מישהו אחר מרגיש זה קשה. אם מסתכלים מבחוץ, אני דווקא מסוגלת להבין ולקבל שיש אנשים שלא מתעניינים במין בצורה מולדת, כלומר שזו תכונה אינטרינזית (מובנית). אני באמת אמינה שיש אנשים שלא "הרגו" את החלק של המשיכה המינית אצלם, אלא שהיא לא קיימת מלכתחילה. זה נשמע מאוד הגיוני, במיוחד למישהי שמאמינה שזו תכונה גנטית. אז אכן יש אנשים שהרגו אצלם את המשיכה המינית, אך יש כאלה שלא.
 

train

New member
../images/Emo45.gif

מסכים. אבל לדעתי השאלה שצריכה להישאל היא מה אחוז אלה שבאמת חסרים את המשיכה המינית לחלוטין לעומת אחוז אלה שמסיבות שונות הדחיקו אותה. כי לדעתי המיעוט הוא אלה שזה מולד וגנטי אצלם והרוב....
 

roseorose

New member
גם אם הם במיעוט

התופעה קיימת. לגבי אלו שמדחיקים... טוב... רק הם יכולים לבחור לעזור לעצמם. לרוב מה שקורה זה שהם הולכים לכל מיני פורומים וכותבים שמיניות זה שיקוץ. זו לא עזרה עצמית, זו חבלה עצמית.
 

train

New member
טוב את לא חייבת להיות עויינת...

גם אם את חושבת אחרת...
 

PPPS

New member
לדעתי לא,,

לא נולדים עם "חוסר התעניינות במין בצורה מובנית" הטבע יצר אותנו כך שנהיה נכונים ליצירת דור המשך. מכאן ההבדל הקטן בין מין למטרת יצירת דור המשך לבין מין כדרך חיים.
 
למעלה