חברה של אחי

חברה של אחי

שלום. מקווה שזה מקום נכון לשאלה שלי. לאחי יש חברה משהו כמו 5 חודשים, והוא טוען שהיא בוגדת בו. עכשיו הוא ביקש שאני ינסה לעקוב אחריה איך שאני יכול (היא שמעה עלי אבל לא יודעת איך אני נראה). לדעתי בקשתו מוגזמת למדי ואני לא רואה את עצמי בתור אחד שעוקב אחרי אנשים (אם זה שאני ייסע אחריה ברכב ושאני יראה לאיפה היא הולכת) השאלה שלי אם אפשר לראות דפוסי היתנהגות של אישה שבוגדת במקום כל הסיפור הזה? או דרך פשוטה יותר שאני יוכל להציע לו במקום שאני בעצמי יעשה את העבודה שלו. תודה.
 

raviv31

New member
אם כל הכבוד

בסך הכל 5 חודשים יחד ואם כבר יש בעיית אמון הייתי מציע שיסיימו את העניין עכשיו. דבר שני ושוב אם כל הכבוד אתה לא חוקר ולא עוקב. קח בחשבון שכאשר אתה עושה מהלך כזה של עיקוב אחרי החברה של אחיך אתה בהחלט יכול לבצע עבירות על החוק בלי שתהיה מודע להן, לדוגמא חדירה לפרטיות, הטרדה ועוד. דבר שלישי, אין דפוסים כלליים לאישה שבוגדת, כל מקרה הוא לגופו. שינוי בדפוס התנהגותי רגיל אצל אישה או גבר, יכול להעיד על בגידהאבל וזה אבל גדול הוא גם יכול להעיד בסך הכל על תהליך של שינוי עצמי. לכן אם כל הכבוד המלצתי הכנה לך ולאחיך לשכוח מעניין. אם אחיך לא מאמין בבת זוגו עדיף שיחתוך את הקשר עכשיו או לחילופין שישוחח איתה גלויות על הרגשתו. שיהיה המון בהצלחה. רביב.
 

omkgu

New member
מסכים עם רביב

יש דברים שאי אפשר לעשות לבד. מעקב יכול להיות דבר פשוט ויכול להיות דבר מסובך מאוד. מעבר לכך, אני מסכים עם רביב גם לגבי התועלת לטטוח ארוך: אם הם חברים, ללא רכוש משותף; ילדים וכו', עדיף לפרק את החבילה ולא להמשיך במערכת יחסים שהאמון אינו שורר בה. מה יקרה אם יסתבר שהיא לא בוגדת בו? האם הוא יירגע או שלפני החתונה; הילד הראשון; רכישת הבית וכו' הוא יבקש מעקב רק כדי להיות שקט? אין לזה צורה עמרי
 
קודם כל תודה לשניכם

וברור. אני לא הולך לעקוב כדי שבמטרה סופית אח שלי יגיש תביעה או משהו נגדה אלא סתם לדעת אם היא רצינית (כי הוא מאוד משקיע בשבילה וטוען שמשהו מסריח בצד שלה). ולא דיברנו על מעקב רציני כל כך. סתם לדעת איך אפשר בצורה פשוטה. בכל מקרה לא נראה לי שאני יעשה את זה. תודה שוב ויום טוב :)
 
למעלה