חברה שלי ילדה תינוק מת

דבורי

New member
חברה שלי ילדה תינוק מת../images/Emo7.gif

היא לא חברה קרובה (היינו יותר בקשר לפני שנים), אבל ראיתי אותה בשבת וידעתי שהלידה כבר או-טו-טו, והיום שמעתי שהתינוק נולד מת אתמול בלילה. כל היום אני חושבת על זה, כמה שזה נורא. יש כבר 3 ילדים יותר גדולים (הגדולה בכיתה ג´ או ד´), ואני חושבת גם עליהם.
 

טל של 4

New member
אוי דבורי זה נורא../images/Emo7.gif

יש לך מושג מה קרה??? אין מה לומר במקרים כאלה, צריך אולי להתנחם בזה שהאמא בסדר. פשוט מזעזע.
 

2שנילי

New member
זו כבר פעם רביעית בזמן האחרון

שאני שומעת על לידות שמסתיימות במוות של התינוק. מה קורה לרופאים???
 

קרן משם

New member
איזה עינוי!

ראיתי מקרים כאלה ויותר מאחד....תמיד מזעזע לשמוע סיפורים כאלה מחדש! מקרוב ראיתי את נשים שנושאות עובר מת בשבועות מאוד מתקדמים הולכים לזירוזים או לניתוח קיסרי-לא יודעת אך עושים זאת! לדעתי אין נחמה
 
ומשהו אחר קרה לחברה שלנו

היא נכנסה להריון אחרי טיפולים עם תאומים, בן ובת כמו אצלנו, כל הזמן צחקנו על זה ובסוף ילדה בשבוע 28. הבת החזיקה מעמד כמה ימים ונפטרה, הבן החזיק מעמד וטפו-טפו כבר בן חצי שנה. איזה מייאש זה. בטח אין יום שלא חושבים על זה, כל החיים. איך הרגשתי לא נעים להפגש איתה (גרה בניין לידי) בגלל נטע ואיתמר. אבל עכשיו זה בסדר. כלומר, דברנו על זה ובעצם אין מה לעשות, זה לא שהיא לא תראה יותר זוגות תאומים.חוץ מזה גם אני עבדתי עם מישהי שבשבוע 38 ילדה עובר מת. אחרי חודשיים היא שוב היתה בהריון ועכשיו יש לה בת חמודה.
 
גם אני מכירה זוג...

שאחרי שהתינוק מת במהלך הלידה (או אולי הוא כבר היה מת קודם, לא יודעת), הם נכנסו מיד להריון טבעי עם תאומים! פיצוי קטן...
 

*שיר

New member
ווי ../images/Emo7.gifזה נורא עצוב

התינוק מת בלידה? איזה פחד :-{ ובעקבות מה שרותם סיפרה אני חייבת להתוודות על מחשבה מפחידה שרודפת אותי כל הזמן. מה יקרה אם יקרה משהו (טפו טפו טפו
לאחד התאומים? השני יישאר תמיד עם צל ויהווה מצבה חיה לאחיו? זו מחשבה איומה שפשוט מדי פעם מגיחה לי לתודעה ומזעזעת אותי עד עמקי נשמתי.
 
למעלה