חבר'ה, מגיע לי מזל טוב
סוף סוף לאחר שנה של היעדרות אני חוזר שוב, קניתי היום , כן ממש היום את ה- 954 שלי , אוהב אותו מאוד, למרות שלדעתי הוא ממש עצבני ממש לא סולידי כמו שאמרתם לי כאן חלק מכם בפורום, אבל נסתדר איתו. הישיבה קצת קדימה מידי עושה הרגשה כאילו אתה יושב על הגלגל הקידמי מקווה שההרגשה הזאת תעבור, קשה לי כעת לבצע פעולות היגוי כמו שביצעתי על ה- 600 לא יודע מרגיש כבד יותר . לסיכום אני ממש נרגש , עדיין לא מכיר את האופנוע הכל מוזר לי, מקווה להתרגל. אגב, היום יום חמישי, כבר שנה לא הייתי במפגשים, ייתכן ואגיע זה עדיין באותו מקום שם ליד ה "דום" נכון .
סוף סוף לאחר שנה של היעדרות אני חוזר שוב, קניתי היום , כן ממש היום את ה- 954 שלי , אוהב אותו מאוד, למרות שלדעתי הוא ממש עצבני ממש לא סולידי כמו שאמרתם לי כאן חלק מכם בפורום, אבל נסתדר איתו. הישיבה קצת קדימה מידי עושה הרגשה כאילו אתה יושב על הגלגל הקידמי מקווה שההרגשה הזאת תעבור, קשה לי כעת לבצע פעולות היגוי כמו שביצעתי על ה- 600 לא יודע מרגיש כבד יותר . לסיכום אני ממש נרגש , עדיין לא מכיר את האופנוע הכל מוזר לי, מקווה להתרגל. אגב, היום יום חמישי, כבר שנה לא הייתי במפגשים, ייתכן ואגיע זה עדיין באותו מקום שם ליד ה "דום" נכון .