חבר'ה, מגיע לי מזל טוב

eyalCBR

New member
חבר'ה, מגיע לי מזל טוב

סוף סוף לאחר שנה של היעדרות אני חוזר שוב, קניתי היום , כן ממש היום את ה- 954 שלי , אוהב אותו מאוד, למרות שלדעתי הוא ממש עצבני ממש לא סולידי כמו שאמרתם לי כאן חלק מכם בפורום, אבל נסתדר איתו. הישיבה קצת קדימה מידי עושה הרגשה כאילו אתה יושב על הגלגל הקידמי מקווה שההרגשה הזאת תעבור, קשה לי כעת לבצע פעולות היגוי כמו שביצעתי על ה- 600 לא יודע מרגיש כבד יותר . לסיכום אני ממש נרגש , עדיין לא מכיר את האופנוע הכל מוזר לי, מקווה להתרגל. אגב, היום יום חמישי, כבר שנה לא הייתי במפגשים, ייתכן ואגיע זה עדיין באותו מקום שם ליד ה "דום" נכון .
 

M O R M

New member
תתחדש בכיף ../images/Emo65.gif ברוך המצטרף ל-954

מועדון רוכבים אקסלוסיבי. כמה דברים על האופנוע. א. תרגע התחושה שאתה רוכב מעל הגלגל הקידמי היא אמיתית מאחר אהאופנוע קטן כמו 600. תתרגל לכך תוך 3 ימים של רכיבה מבטיח. ב. הוא סולידי יחסית ל- R1 אולם זה טוב לדעתי. ג. תזהר עם הבלם הקידמי הוא לא סולידי כלל... המפגש ברמת גן הינו ברחוב ביאליק 66 . חבל שאיני יכול להגיע. תוך שבוע תתרגל לאופנוע וזה אופנוע כייפי. תתחדש ותהנה.
 

eyalCBR

New member
כן שמתי לב לברקסים אכזריים

למידי, ממש חזקים. תגיד מה זה מועדון רוכבים אקסלוסיבי, יש איזה מועדון מסויים לבעלי אופנועים מסוג זה ? הייתי מאוד מעוניין להצטרף .
 

JackR1

New member
MORM, ה-R1 שלי סולידי להפליא...

למה אתם מעליבים את החמוד?
(במיוחד אחרי משכך)
 

bendoe

New member
דבר ראשון הרבה הרבה מזל"ט../images/Emo65.gif../images/Emo8.gif

דבר שני: נישיבה של ה-954 היא הישיבה הכי הכי הכי שיש...תתרגל לישיבה הזו כי היא מושלמת!!! אני מעריך אותה כ70% ספורטיבית 30% "יענו רגועה" שישבתי על האופנוע של MORM הרגשתי הכי בבית שיש!!! ולא הפסקתי לזיין ת'שכל כמה הישיבה של האופנוע מושלמת!!! רק חסר והיה מביא לי סיבוב והייתי קונה לעצמי גם כן אחד כזה...
מזל טוב ותלמד אותו אט...אט...
 

eyalCBR

New member
תודות גם לאדון "סקניה" מהונדה

שעזר לי לאתר את בעל האופנוע ודאג לעדכן אותי תמיד על אופנועים למכירה וממי להיזהר. ממש תודה רבה רבה מכל הלב .
 

eyalCBR

New member
ערכתי קצת קניות לפינוק

לאחר שהאופנוע נבדק ויצא חדש חדש ובתול, יצאתי קצת לשופ-אין. קניתי קסדה של אראי (היתה לי שואי ומאוד לא הייתי מרוצה מהרעש של הרוח), קצת שרשראות מנעולים תיק מיכל . מחר אני מקווה לרכוש גם חליפת כביש עם מגף, כך שלמי שיש משומש שיגיד עכשיו .
 
למעלה