חברה יש לי שאלה ??

skazi113

New member
חברה יש לי שאלה ??

אני רוצה ליקנות מלה (ניראה לי ככה רושמים) דבר ראשון אני מקווה שזה לא של ארסים? דבר שני מאיפה קונים מלה? בת"א מישהו יודע?
 

X Ripper

New member
תחפש בחנויות שמתעסקים

בייבוא דברים מהמיזרח או שתיקפוץ לתחנה המרכזית הקרובה לביתך שם יש מאלות מ15 שקל עד 400 שקל.....
 

MULAN30

New member
אבי ענה לי .. ואל

תגיד על עצמך דפוק. אתה ביכלל לא. :)
 

TRANCE ADDICT

New member
מירב כפרה עלייך חחחח

התגעגתי!!!
 

TRANCE ADDICT

New member
חיים את יודעת...

דברים מתחילים להסתדר..החורף כבר ממש בפתח..מה איתך?? (שפכי חופשי על הדף גם ככה הפורום ריק ואין פה אפחד חח...) ויותר מאוחר נעשה שרשור צחוקים חח...
 

psytherapy

New member
תן לי לענות לך איש

מלא זה שרשרת שעשויה מאבני מזל ואנרגיות שאוזרים לך בהחלטות בהבטים לחיים וכנעלה לא זה לא של ערסים זה של בודהיזם וסטלנים או היפים יש לי שני מאלות אחי שבחרתי לבד תאבנים שמתאימים לצרכים שלי לפי המזל הכוכבי שלי ולפי האופי וצורת חיים אל תירנה סתם אני אומר שתילמד על זה טיפה ועז תזמין משהוא שיענה לדרישות שלך או הכי הרבה שיהיה יפה חחחחחחחח
 

skazi113

New member
psytherapy אתה בחור אתה!!

תודה אישש!!!! רואים לא קשה לענות!! סה"כ לא ידעתי
 

psytherapy

New member
לי הוא מודה כי אני גם היסברתי../images/Emo3.gif

מאיפה זה בא ולמה זה משמש ובלגנים כי אני לא פרייר ארררררררררררררר
 
למעלה