חברה יש בבלוג שמועה

avm38

New member
חברה יש בבלוג שמועה

שהשידור בדיליי וכבר 2-0 לארסנל בדקה ה-51 נ.ב - הכול בערבון מוגבל
 

גלעד1987

New member
חרטוט שכל אנחנו מתעדכנים באתרים

שמעדכנים כל 25 שניות בערך ושם כבר דקה 53
 
למעלה