חברה יש בבלוג שמועה שהשידור בדיליי וכבר 2-0 לארסנל בדקה ה-51 נ.ב - הכול בערבון מוגבל
A avm38 New member 30/12/04 #1 חברה יש בבלוג שמועה שהשידור בדיליי וכבר 2-0 לארסנל בדקה ה-51 נ.ב - הכול בערבון מוגבל
ג גלעד1987 New member 30/12/04 #2 חרטוט שכל אנחנו מתעדכנים באתרים שמעדכנים כל 25 שניות בערך ושם כבר דקה 53