חברה חדשה וסקרנית שלום לכולם! אני חדשה פה, ויש לי אליכם רק שאלה אחת קטנה: איזה דו קיום אתם עושים באתר? בין ערבים ליהודים? בין דתיים לחילונים? בין אשכנזים, מרוקאים, פרסים, כורדים, תימנים ועירקים? השאלה אמיתית ולא צינית!!! מצפה לתגובות.