חברה חדשה וסקרנית

אירוס

New member
חברה חדשה וסקרנית

שלום לכולם! אני חדשה פה, ויש לי אליכם רק שאלה אחת קטנה: איזה דו קיום אתם עושים באתר? בין ערבים ליהודים? בין דתיים לחילונים? בין אשכנזים, מרוקאים, פרסים, כורדים, תימנים ועירקים? השאלה אמיתית ולא צינית!!! מצפה לתגובות.
 

אבו-דני

New member
דו-קיום בין אנשים מן הסתם

אירוס המריחה ריח פיצוצי שלום ערבי האין הקדמה לערבי נאמרת...בן אדם ערבי? יהודי האין הקדמה נאמרת גם כן אדם יהודי? כנ´´ל כל רשימת הקודמת לעיל שכן השפה לא סובלת מושג ערבי בן אדם או אשכנזי בן אדם ללמדך שלפני היות אדם יהודי, ערבי, אשכנזי, ספרדי, דתי, חילוני חייב להיות בן אדם לא חייתי אלא אנושי.. האם רות עבור? שלך...בברכת בורכים הבאים האבו.....בחופשה בשבילך
 
למעלה