חברה בערוץ 2 החדשות

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
חברה בערוץ 2 החדשות

חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
 

david80

Active member
צריך ליישב צמוד למסילות הברזל ודחוף

חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
צריך ליישב צמוד למסילות הברזל ודחוף
שים לב לתמונה, הדני הממוצע עצבני יותר מהישראלי הממוצע, ובכל זאת הם מסתדרים!
 

david80

Active member
תושבי כפר שמריהו, שימו לב...

חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
תושבי כפר שמריהו, שימו לב...
בקרוב אצלכם!!!
 

david80

Active member
דינג... דינג... דינג... דינג...

חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
דינג... דינג... דינג... דינג...
 

david80

Active member
טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו

חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו
שימו לב, הקטר מסוגל לגרור בשני צדדיו, כלומר, יש להעתיק כמובן את הקטר אל צידו השני של הרכבת אבל אין צורך לסובבו! חזרה לאולפן של ערוץ 2, עד כאן הדיווח מהעיר Hornbæk!
 

david80

Active member
יש לי רעיון - לא להתקפל, להיפך!

חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
יש לי רעיון - לא להתקפל, להיפך!
תנו לבוסתן הגליל תחנת רכבת, עם הטבות במחירי הנסיעות עבור השכנים הסובלים מרעש הרכבות, וזאת עד שייבנו קירות אקוסטיים ו/או שיקוע המסילה! חשוב לזכור, ההוצאות של הרכבת מימלא גבוהות יותר מההכנסות, אם רכבת ישראל תרחיק את המסילות ממרכזי הישובים, המצב רק יחמיר!
 

elians

New member
רגע אם הם כל כך מתלוננים

יש לי רעיון - לא להתקפל, להיפך!
תנו לבוסתן הגליל תחנת רכבת, עם הטבות במחירי הנסיעות עבור השכנים הסובלים מרעש הרכבות, וזאת עד שייבנו קירות אקוסטיים ו/או שיקוע המסילה! חשוב לזכור, ההוצאות של הרכבת מימלא גבוהות יותר מההכנסות, אם רכבת ישראל תרחיק את המסילות ממרכזי הישובים, המצב רק יחמיר!
רגע אם הם כל כך מתלוננים
שרע להם... ניתן לכל משפחה חמש עשר שקל על הבית "הסדוק בגלל הרכבת" ונלך לגור שם כל הפורום
 

אורי404

New member
נכון מאוד.

יש לי רעיון - לא להתקפל, להיפך!
תנו לבוסתן הגליל תחנת רכבת, עם הטבות במחירי הנסיעות עבור השכנים הסובלים מרעש הרכבות, וזאת עד שייבנו קירות אקוסטיים ו/או שיקוע המסילה! חשוב לזכור, ההוצאות של הרכבת מימלא גבוהות יותר מההכנסות, אם רכבת ישראל תרחיק את המסילות ממרכזי הישובים, המצב רק יחמיר!
נכון מאוד.
 

Shark Alarm

New member
כרגע היה גם משהו בבולדוזר ../images/Emo26.gif

חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
כרגע היה גם משהו בבולדוזר

על המפגש מסילה-כביש בכניסה לשכונת הרכבת בלוד
 

urilei

New member
משהו שלא סיפרו לכם

כרגע היה גם משהו בבולדוזר

על המפגש מסילה-כביש בכניסה לשכונת הרכבת בלוד
משהו שלא סיפרו לכם
למיטב ידיעתי רוב הבנייה הזו בלוד שצמודה למסילה ורואים תוך כדי הנסיעה (כל הבתים עם המרפסת בתוך המסילה) היא לא חוקית ואין לה אישורים אז עד מה לעזאזל הם יכולים להתלונן? (על עניין הפלישה לשטחים בלי בעלות אגב בולדוזר עשה מה זה תוכנית...)
 

522 אוקטן

New member
זה לא רוב

משהו שלא סיפרו לכם
למיטב ידיעתי רוב הבנייה הזו בלוד שצמודה למסילה ורואים תוך כדי הנסיעה (כל הבתים עם המרפסת בתוך המסילה) היא לא חוקית ואין לה אישורים אז עד מה לעזאזל הם יכולים להתלונן? (על עניין הפלישה לשטחים בלי בעלות אגב בולדוזר עשה מה זה תוכנית...)
זה לא רוב
כמעט כל הבניה שם באזור המכונה "בירת הסמים של ישראל" היא בלתי חוקית בעליל. אחרי זה הם מתלוננים מדוע הילדים שלהם משחקים צמוד למסילות רכבת..
 

ה דרומי

New member
לוד הישנה כתשעים אחוז זו בניה לא

זה לא רוב
כמעט כל הבניה שם באזור המכונה "בירת הסמים של ישראל" היא בלתי חוקית בעליל. אחרי זה הם מתלוננים מדוע הילדים שלהם משחקים צמוד למסילות רכבת..
לוד הישנה כתשעים אחוז זו בניה לא
חוקית אבל אין שם מי שידאג לעשות סדר בבאלגאן שם
 

fireman

New member
כמו שכתבתי בתגובה קודמת

לוד הישנה כתשעים אחוז זו בניה לא
חוקית אבל אין שם מי שידאג לעשות סדר בבאלגאן שם
כמו שכתבתי בתגובה קודמת
אף אחד לא ישקיע מיליוני שקלים בכדי להקים מעבר תת קרקעי לשכונה שכמעט כולה בלתי חוקית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה