צריך ליישב צמוד למסילות הברזל ודחוףחברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
תושבי כפר שמריהו, שימו לב...חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
דינג... דינג... דינג... דינג...חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
שלא נידע,מסכן מי שחי כך.דינג... דינג... דינג... דינג...
טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפו טפוחברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
יש לי רעיון - לא להתקפל, להיפך!חברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
רגע אם הם כל כך מתלונניםיש לי רעיון - לא להתקפל, להיפך!
תנו לבוסתן הגליל תחנת רכבת, עם הטבות במחירי הנסיעות עבור השכנים הסובלים מרעש הרכבות, וזאת עד שייבנו קירות אקוסטיים ו/או שיקוע המסילה! חשוב לזכור, ההוצאות של הרכבת מימלא גבוהות יותר מההכנסות, אם רכבת ישראל תרחיק את המסילות ממרכזי הישובים, המצב רק יחמיר!
נכון מאוד.יש לי רעיון - לא להתקפל, להיפך!
תנו לבוסתן הגליל תחנת רכבת, עם הטבות במחירי הנסיעות עבור השכנים הסובלים מרעש הרכבות, וזאת עד שייבנו קירות אקוסטיים ו/או שיקוע המסילה! חשוב לזכור, ההוצאות של הרכבת מימלא גבוהות יותר מההכנסות, אם רכבת ישראל תרחיק את המסילות ממרכזי הישובים, המצב רק יחמיר!
כרגע היה גם משהו בבולדוזרחברה בערוץ 2 החדשות
כתבה על המתגוררים בסמוך למסילת הברזל, אביתר האם אתה עדיין רוצה להקים מושבה לצד מסילות הברזל?
משהו שלא סיפרו לכםכרגע היה גם משהו בבולדוזר![]()
על המפגש מסילה-כביש בכניסה לשכונת הרכבת בלוד
זה לא רובמשהו שלא סיפרו לכם
למיטב ידיעתי רוב הבנייה הזו בלוד שצמודה למסילה ורואים תוך כדי הנסיעה (כל הבתים עם המרפסת בתוך המסילה) היא לא חוקית ואין לה אישורים אז עד מה לעזאזל הם יכולים להתלונן? (על עניין הפלישה לשטחים בלי בעלות אגב בולדוזר עשה מה זה תוכנית...)
לוד הישנה כתשעים אחוז זו בניה לאזה לא רוב
כמעט כל הבניה שם באזור המכונה "בירת הסמים של ישראל" היא בלתי חוקית בעליל. אחרי זה הם מתלוננים מדוע הילדים שלהם משחקים צמוד למסילות רכבת..
כמו שכתבתי בתגובה קודמתלוד הישנה כתשעים אחוז זו בניה לא
חוקית אבל אין שם מי שידאג לעשות סדר בבאלגאן שם
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.